Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Er komt een nieuwe Avaghon aan. - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Er komt een nieuwe Avaghon aan.

Marko schreef:Een paddenpluspunt is altijd dat je wat flexibelerder ben met je bandbreedtediktehoogte in het kader van je spatboordruimte.
Zoals ik het lees lijkt het alsof je bedoelt dat bij verschuifbare padden er meer mogelijkheden zijn om brede / hoge banden te monteren.

Hoezo? Er moet dan toch juist rekening worden gehouden met de verschillende posities van het achterwiel tov spatbord en rem?

Hans
Jammer dat de tekst van Marko net wegvalt onder aan de vorige pagina. Avaghon komt met een nieuw model en ons rest slechts afwachten. Ik neem aan dat Marco verder weinig boodschap heeft aan hobby-ontwerp-ideeën en principiële discussies hier. Open daarvoor gewoon een nieuw topic lijkt me. :)
arnob schreef:Jammer dat de tekst van Marko net wegvalt onder aan de vorige pagina. Avaghon komt met een nieuw model en ons rest slechts afwachten. Ik neem aan dat Marco verder weinig boodschap heeft aan hobby-ontwerp-ideeën en principiële discussies hier. Open daarvoor gewoon een nieuw topic lijkt me. :)
Ik denk dat Marco het niet zo erg vindt als zijn topic bovenaan blijft staan :wink:
Berger schreef:Ik denk dat Marco het niet zo erg vindt als zijn topic bovenaan blijft staan :wink:
Je zou zelfs denken dat ze er iemand voor inhuren om er elke twee dagen een reactie bij te plaatsen :wink:
Leon schreef:
Berger schreef:Ik denk dat Marco het niet zo erg vindt als zijn topic bovenaan blijft staan :wink:
Je zou zelfs denken dat ze er iemand voor inhuren om er elke twee dagen een reactie bij te plaatsen :wink:
Ben jij dat Leon? :wink:
fietsjunks schreef:
Leon schreef:
Berger schreef:Ik denk dat Marco het niet zo erg vindt als zijn topic bovenaan blijft staan :wink:
Je zou zelfs denken dat ze er iemand voor inhuren om er elke twee dagen een reactie bij te plaatsen :wink:
Ben jij dat Leon? :wink:
Als je me eersdaags met een nagelnieuwe Avaghon ziet fietsen dan weet je het :D
Kun je de nieuwe Avaghon winnen als je dagelijks hier positiefs over Avaghon post? Dat is een goede marketing actie zeg!

Ik zeg LIKE! voor die goede Avaghon S28 die morgen weer de schuur uit mag voor een lekker tochtje door de Veluwse regen ;-) geen idee of mijn naven dan vollopen met regenwater maar dat heb ik er wel voorover.
Afbeelding
Vandaag op de Fiets&Wandelbeurs.

Mooi alternatief voor een Race Lite :-)