Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campings in Belgie - Forum Wereldfietser

Campings in Belgie

Wij willen van Maastricht, westwaarts fietsen ongeveer langs de taalgrens in België tot iets westelijk van Brussel en dan naar het noorden richting Antwerpen, Bergen op Zoom.
Wij kamperen graag, maar wij kunnen geen (goedkope) campings vinden op deze route. Ook jeugdherbergen zijn er nauwelijks en sommigen zijn ons nog te duur
Heeft iemand ervaring hiermee?
Paul
Paul46 schreef:Wij willen van Maastricht, westwaarts fietsen ongeveer langs de taalgrens in België tot iets westelijk van Brussel en dan naar het noorden richting Antwerpen, Bergen op Zoom.
Wij kamperen graag, maar wij kunnen geen (goedkope) campings vinden op deze route. Ook jeugdherbergen zijn er nauwelijks en sommigen zijn ons nog te duur
Heeft iemand ervaring hiermee?
Paul
Ja, die route heb ik gereden maar dan in oostelijke richting. ( Vlissingen - Maastricht ) Alle campings die ik heb aangedaan staan genoemd op het kaartje van fietscampingsbelgië. Ik heb gekampeerd op de volgende campings:
Zele - Camping Groenpark
Sint-Katelijne-Waver - Roosendael
Tourinnes-la-Grosse - Au Val Tourinnes
Neerlinter - Leeuwenrikenveld
Vond dit allemaal mooie en betaalbare campings.

Om het kaartje actueel te houden wordt je feedback op de campings op prijs gesteld.
Deze bivakzones kan je ook nog overwegen: en ze zijn gratis!

http://www.bivakzone.be/overzichtskaart.html

Grts