Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Den Bosch nummer 11: zondag 22 februari om 11:00 uur - Forum Wereldfietser

Rondje Den Bosch nummer 11: zondag 22 februari om 11:00 uur

Verdere informatie volgt! 11e rondje op 22 februari kan geen toeval zijn: misschien moeten we van Oeteldonk via Dommelbaarzedurp, Eendengat en Klompengat naar Lampengat om te kijken of de Brabanders al weer hersteld zijn?
Bert van Sprang schreef:Verdere informatie volgt! 11e rondje op 22 februari kan geen toeval zijn: misschien moeten we van Oeteldonk via Dommelbaarzedurp, Eendengat en Klompengat naar Lampengat om te kijken of de Brabanders al weer hersteld zijn?
Is het geen Lampegat :?:
Bert,

Je hebt helemaal gelijk, hoe kan ik me zo vergissen. :oops:

Bert
Start om 11:00 uur aan de oost (stad) zijde van het station onder de klok.

We fietsen van Oeteldonk via Dommelbaarzedurp, Eendengat en Klompengat naar Lampengat en Krutjesgat, waar niet het bier maar de koffie op ons wacht. Via Papgat keren we weer terug naar Oeteldonk. Voor wie de ruim 75 kilometer te ver is kan de route makkelijk met 10 km worden ingekort door vanaf Klompengat langs het kanaal naar de koffiestop in Krutjesgat te fietsen.

http://ridewithgps.com/routes/6918247
Bert's GPX track voor fietsers met uitsluitend mobiel internet.
Downloaden: Alt+linker muisknop.

Frank
Om in Oeteldonkse termen te blijven: door activiteiten elders zal ik schitteren door afwezigheid. Moge jullie tocht net zo goed gaan als Carnaval 2015.
Ben een nieuwkomer, moet ik mij ergens aanmelden om mee te fietsen?
Hoi Jolanda,

Je hoeft je niet aan te melden, dat mag wel. Eventueel wisselen we dan via PB telefoonnummers uit zodat je kunt bellen als je te laat bent en/of we wachten nog een paar minuten.