Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsvakantie ergens in Europa, Zomer 2015 - Forum Wereldfietser

Fietsvakantie ergens in Europa, Zomer 2015

Deze zomer wil ik een aantal weken door Europa fietsen en daarvoor zoek ik fietsgezelschap.

Wat betreft bestemming, periode en invulling ben ik nog flexibel. Het mag van mij bijvoorbeeld Noorwegen, Groot-Brittannië, de Alpen, Pyreneeën of Oost-Europa zijn. Naast fietsen is er ruimte voor daginvulling zoals wandelen, cultuur of andere activiteiten.

Het liefst kamperen, fietsen met bepakking en ook wat tochten door heuvelachtig of wat ruiger terrein. Af en toe een hotel of chalet moet kunnen. Dit alles hangt natuurlijk mede af van de wensen van de reisgenote(n).
Bij voorkeur met zijn tweeën of in een enigszins matchend groepje van in totaal 4 personen.

Ik ben een rustige, sportieve jongeman, 31j, met fietsvakantieervaring.

Met wie kan ik een mooi vakantieplan maken (en uitvoeren)?

Groeten,
Michiel
Omgeving Eindhoven

P.S. Ik sta ook open voor fietsplannen in bijvoorbeeld Azië, maar dan ná komende zomer.
Hoi Michiel,

Klikt goed, ik wil deze zomer ook weer met tent en bepakking gaan fietsen. Ik ben 30 jaar en ook redelijk sportief. Afgelopen zomer mijn huis verbouwd, maar de jaren daarvoor wel gefietst, dagafstanden van 100 - 170 km. Enige beperking is de lengte van mijn vakantie 2 en max 2,5 week. Ik zou vanaf 4 juli of vanaf 8 augustus kunnen. Hoe lang ben jij van plan te gaan. Mijn voorkeur qua gebied gaat uit naar de Alpen / Oostenrijk / Zwitserland / Noord Italie / Frankrijk. Qua groep lijkt mij ook 4 personen ook een prima aantal.

Groeten,
Pepijn
Hey Michiel,
Ik ben op zoek naar gezelschap voor een fietstocht in juli/augustus.
Bestemming en periode kunnen overlegd worden.
Persoonlijk heb ik reeds een tocht naar Santiago gedaan, met een gemiddelde van 110km per dag. Is dit ongeveer wat jij ook doet ?
Mbt slapen en eten maakt het weinig uit voor mij : tent, herberg, camping, ...
Zoek je nog gezelschap ?
Groeten,
Steven
Hoi Michiel,
Leuk idee! Ik dacht zelf aan Slovenië deze zomer omdat ik daar mooie verhalen over heb gehoord maar de bergen lijken mij ook fantastisch. Ben je nog opzoek naar gezelschap? Ik wilde zelf twee weken uitrekken voor een mooie tocht. Ik heb alle gear zoals fiets tent etc. en heb al eens vaker een tocht gedaan van zo'n 1200 km. Conditie is prima, je plan klinkt goed. Aan welke weken dacht je evt?
Hi Michiel / Emma Louise

leuke zomerplannen! Ik (Joop/29/Breda) ben ook aan het zoeken naar mogelijkheden voor een interessante tocht in de periode 1 t/m 22 augustus. Bestemming/Route is allemaal flexibel en zou het erg leuk en leerzaam vinden om met een aantal mensen of 1 iemand samen de trip te maken. Hoor het graag :-)

Groetjes,
Joop
Ha allemaal,
Hoe staat het ervoor met jullie plannen? Ik (Tessel/29/Nijmegen) heb eventueel ook interesse om mee te doen, ben me nu een beetje aan het beraden op zomerfietsvakantieplannen. Qua periode zou eind 4e week van juli-augustus mij het beste uitkomen.
Overigens heb ik al fietsvakantie-ervaring, dagafstanden meestal 100-130 per dag en met kamperen, klimmen ook helemaal prima, leuk zelfs. Vorig jaar ben ik vier weken alleen weg geweest, maar het lijkt me nu gewoon heel gezellig om met een leuk en vrolijk groepje het avontuur aan te gaan!
Hoi Michiel

Voor deze zomer weet ik het nog niet. Hoop weer voro Cycletours/Sawadee te werken en ik zag dat je ook open stond voor Azië na de zomer. Ik heb plannen om eind december/januari naar Thailand te gaan. Zin om daar over door te praten om samen te gaan?

Groetjes Monie
hé hoe gaat het met jullie leuke plannen?
Hebben jullie nog plek voor iemand die regelmatig racefietst en 2 fietsvakanties heeft gedaan?
Ik ben Lodewijk(30) uit Utrecht. vakantie in aug gepland. Jullie plannen spreken mij erg aan en zou graag een reactie ontvangen.
Hoi allen,
Ook ik ben op zoek naar een groepje jonge mensen die in augustus twee - drie weken in Europa willen fietsen. Ik ben benieuwd of er toevallig al plannen zijn. Ik heb al drie keer eerder via dit forum een fietsreis van drie - vier weken gemaakt en dat is me altijd goed bevallen. Ik woon ook in Utrecht. Misschien is het een leuk idee een keertje kennis te maken?
groet
Dag iedereen,

Ik heb juist een treinticket naar Boedapest geboekt op 2 augustus en terug op 22 augustus.

Ik was eerst van plan om alleen door Hongarije en Roemenië te fietsen. Maar het lijkt mij misschien toch leuker om met nog iemand of meerdere samen te fietsen.

Ik kan eventueel vroeger uit de trein stappen of een extra trein nemen naar een plaats waar ik kan starten of een tijdje mee fietsen met iemand of een groep.
een optie zou ook kunnen zijn om met te fiets van Wenen of zo terug naar België/Nederland te fietsen, het is maar een idee.

Ik hoor graag of er iemand zin heeft om tussen 1 augustus en 22 augustus samen te fietsen.

Groetjes,
Tuur
(man, 25 jaar)