Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquêtes wel of niet? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Enquêtes wel of niet?

hier ligt de taak toch duidelijk bij de moderator....
de meeste "enkettes" worden door nieuwe gebruikers ingediend...dus een goede screening bij een niuewe gebruiker die zich aanmeldt, sheidt het kaf van het koren. onzinnige vraagrubruiken komen niet terecht op het forum, zinnege vraagrubrieken kun je we l of niet invullen....Daarnaast valt het me op dat een aantal reageerders de air over zich heeft van...het bevalt me niet, heb er niets mee, vindt het onzin. ...en dus ook maar vinden dat het niet op dit forum thuis hoort...beetje bekrompen manier van denken om je eigen mening door de strot van een ander te stampen.....
8)
maar nogmaals....hier dient de moderator het kaf van het korgen te scheiden...
moderator schreef: Zien we iets in dat soort regels? Als compromis tussen de voor- en tegenstanders?
Lijkt mij inderdaad een prima oplossing. Zolang het niet té veel werk wordt voor de moderators, natuurlijk.
nobbiomatic schreef:Daarnaast valt het me op dat een aantal reageerders de air over zich heeft van...het bevalt me niet, heb er niets mee, vindt het onzin. ...en dus ook maar vinden dat het niet op dit forum thuis hoort...beetje bekrompen manier van denken om je eigen mening door de strot van een ander te stampen.....




"wat je zegt zegt meer over jezelf" zeggen wij dan maar ... 8)
Een link naar een enquete die zich buiten deze site bevindt is geen probleem volgens mij.
Een standaard "disclaimer" is dan wellicht op z'n plaats, om aan te geven dat het buiten de verantwoordelijkheid van onze club valt. Als die erbij staat: toelaten, zou ik zeggen.
moderator schreef:We zouden ...
vragen ... aangeven van welke ... wat voor ... wat het doel ... keurt goed ... kanttekening ... op moeten volgen
Een bijzonder voorstel, omdat ik meestal van moderators hoor dat ze het zo druk hebben.
Voornaamste vraag: Waarom?
Ave Gone schreef:
moderator schreef:We zouden ...
vragen ... aangeven van welke ... wat voor ... wat het doel ... keurt goed ... kanttekening ... op moeten volgen
Een bijzonder voorstel, omdat ik meestal van moderators hoor dat ze het zo druk hebben.
Voornaamste vraag: Waarom?
In mijn ogen proberen we het zoveel mogelijk gebruikers het zo goed mogelijk naar de zin te maken met het algemeen belang in het achterhoofd.

Als iedereen hier zegt dat we wel enquêtes of iedereen zegt geen enquêtes, dan is het helder. Er blijken toch wel meerdere meningen te bestaan en daar willen we dan aan tegemoet komen.
Ave Gone schreef:Een bijzonder voorstel, omdat ik meestal van moderators hoor dat ze het zo druk hebben.
Voornaamste vraag: Waarom?
Dat heet liefde, liefde voor het forum, voor elkaar en voor het fietsen. Ik vind het een mooi voorstel, positief en ruimdenkend.
Tis ook mooi dat de moderators aan ons, forumgebruikers, vragen mee te denken. Petje af!
moderator schreef:Met de kanttekening dat ze hun enquête wel op moeten volgen, dwz de vragen beantwoorden die de forumleden stellen.
Zet ze dan maar wel gelijk in het topic "achtergrond" :wink:
moderator schreef:Er blijken toch wel meerdere meningen te bestaan en daar willen we dan aan tegemoet komen.
Fijn dat je ook aan mijn mening tegenmoet wilt komen. Ik vind het voorstel van Michael een redelijk compromis, maar zeker niet meer dan dat.

Yopie: die studenten die de enquetes plaasten zijn vaak marketingstudenten en zeker niet hier in de hoedanigheid van fietser, als je ze al fietser kunt noemen. Je kunt daar een liefde voor voelen maar ik vind dit het verkeerde forum daarvoor. Daarnaast is er veel irritatie over de enquetes op zich, maar dat staat los daarvan.
Ave Gone schreef:
moderator schreef:Er blijken toch wel meerdere meningen te bestaan en daar willen we dan aan tegemoet komen.
Fijn dat je ook aan mijn mening tegenmoet wilt komen. Ik vind het voorstel van Michael een redelijk compromis, maar zeker niet meer dan dat.
Iedereen Ave Gone, dus ook jij. Maar we kunnen het niet altijd iedereen 100% naar de zin maken. Iedereen zal iets moeten inleveren.

Maar los daarvan. We zorgen er al voor dat je altijd duidelijk in de titel kunt zien dat het een enquête is. Wat houdt je tegen daar *niet* op te klikken. Lijkt me toch een kleine moeite?
moderator schreef:
Ave Gone schreef:
moderator schreef:Er blijken toch wel meerdere meningen te bestaan en daar willen we dan aan tegemoet komen.
Fijn dat je ook aan mijn mening tegenmoet wilt komen. Ik vind het voorstel van Michael een redelijk compromis, maar zeker niet meer dan dat.
Iedereen Ave Gone, dus ook jij. Maar we kunnen het niet altijd iedereen 100% naar de zin maken. Iedereen zal iets moeten inleveren.
Maar los daarvan. We zorgen er al voor dat je altijd duidelijk in de titel kunt zien dat het een enquête is. Wat houdt je tegen daar *niet* op te klikken. Lijkt me toch een kleine moeite?
Dat is niet mijn wens.
Ik ga er van uit dat ik een volwassen vent ben en dat ik zelf wel kan bepalen welke berichten ik hier wel en niet wil lezen. Zonde van het extra werk voor de moderators (ook al bieden ze het zelf aan), ik klik ze wel weg.
Misschien kan er voor enquetes (en offtopic: ook fietstechniek!) een apart forum komen. Dat ruimt al aardig op.
Michael W schreef:
moderator schreef:Met de kanttekening dat ze hun enquête wel op moeten volgen, dwz de vragen beantwoorden die de forumleden stellen.
Zet ze dan maar wel gelijk in het topic "achtergrond" :wink:
Dat lijkt mij een prima compromie. Het merendeel van de enquetes heeft wel iets met fietsen maar niets met vakantiefietsen/wereldfietsen te maken. Dat past prima bij de categorie achtergrond.
Michaël schreef:is dit een enquete? :wink:
En jouw vraag dan? :?
Ik heb er geen probleem mee
Ik ben zelf degene die beslist of ik er aan mee wil doen
Zie het als een draadje waar ik ook niks mee heb
Deze lees ik dan ook niet
Sluit me aan bij Heligek. Kan zelf prima schiften wat ik wel/niet interessant vind.
Dat kan ik ook hoor. Wat vind je van de uitstraling naar de vereniging?
Zeker weten? Wordt het niet weer eens tijd om met veel bombast je definitieve vertrek van het forum aan te kondigen en al je berichten aan te passen? Schijnt dat dat de beste manier is om je zin door te drukken.
Wat vind je van de uitstraling naar de vereniging?
Dat de vereniging blijkbaar zo'n bekendheid/goede naam heeft dat de buitenwereld denkt dat hier enquêtes kunnen worden uitgezet?

En als een enquête erg slecht is, niemand het vragenformulier invult en verder ook niet aan de rest van het verzamelde lezerspubliek duidelijk maakt dat hij/zij dit een slechte enquête vindt is er precies 1 bericht dat in het overzicht snel zal wegzakken....