Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stel....dat je zou van van Nicaragua naar Cuba.... - Forum Wereldfietser

Stel....dat je zou van van Nicaragua naar Cuba....

Stel je hebt tijd! vanaf 17 augustus
je fiets solo en hebt zin in veel cultuur, niet alleen maar afzien met hoge bergen en stoere andere duw en trek paden. Maar ook enig comfort of in ieder geval stille tochten door dorpen, kleine steden en geen 15-20% stijgingen of je mag een bus nemen. Fotogebieden bv. Yacatan! Belize!....etc...oud, spannend, geschiedenis...
en wie weet: heb je ook nog nooit een GPS. gebruikt , maar wil dat best leren ( en aanschaffen & dan ook kunnen gebruiken-Not A DigiBite Too Much please)....
welke route zou je dan aanraden?
Ps ; ja ik heb de raad gekregen dat het nat en onbegaanbaar is, dat Managua niet de veiligste plek is, zeker s'nachts niet, als ik aan kom vliegen.
Maar dan?!

ik lees of hoor het graag! dank je wel alvast
Ron
Aankomen bij Managua.... Dan zou ik om te beginnen een transfer regelen bijvoorbeeld naar Masaya, kratermeer en vulkaan, lekker acclimatiseren. Die drukke snelweg zou ik (zeker 's nachts) mijden. Wij hebben indertijd vanuit Nederland een transferbusje naar Granada geregeld, maar wellicht gaan er ook lijnbussen en daar kan je fiets zo mee.