Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Snel Expedition Rohloff - Forum Wereldfietser

Snel Expedition Rohloff

Randonneur Snel Expedition met Rohloff Naaf. Kleur zwart.
Handgemaakt gelugd stalen frame, 26 inch wielen.
Orginele Rohloff achterpadden.
De framehoogte is 54 cm bij de zadelbuis en 60 cm bij het balhoofd.
Op het frame zijn bevestigingspunten voor 3 bidons, een ringslot, dragers en standaard.
Voorzien van een extra sterk 40 spaaks voorwiel met Shimano XT naaf.
Magura HS33 hydraulische remmen met nieuwe remblokken.
Ergon GR2 handvatten.
Nieuw achtertandwiel, ketting, voortandwiel en trappers
Nieuwe banden Schwalbe Marathon plus 47 mm.
Nieuw Terry Fly zadel.

De fiets is in werkelijke nieuwstaat. Super betrouwbare onderdelen staan garant voor je onbezorgde fietsvakantie en vele fietskilometers. Alles wat je van een kwaliteitsfiets van Snel Utrecht mag verwachten.
Direct beschikbaar.

Vraagprijs €1800,-

Voor foto's zie: http://link.marktplaats.nl/m949675856
Beste medefietsers, de vraagprijs is flink omlaag gegaan. Nu 1500 euro, is toch 300 euro minder....
Zie Marktplaats http://link.marktplaats.nl/m985849245
Advertentie is niet meer beschikbaar zie ik. Indien verkocht, gefeliciteerd;).
hier staat ie wel gewoon:
http://link.marktplaats.nl/m985849245
Nu weer wel, ja :lol: . Was zeker verlopen.
Was inderdaad verlopen. Ongeveer 10 reacties en een proefrit gehad. Helaas kon ik niet tussentijds de prijs aanpassen. Na het verlopen heb ik opnieuw de advertentie met de lagere vraagprijs geplaatst. Nu weer wachten op interesse....
Florence schreef:Was inderdaad verlopen. Ongeveer 10 reacties en een proefrit gehad. Helaas kon ik niet tussentijds de prijs aanpassen. Na het verlopen heb ik opnieuw de advertentie met de lagere vraagprijs geplaatst. Nu weer wachten op interesse....
Voor het waarderen van de fiets en welke vraagprijs dan ook is het noodzakelijk de leeftijd van de fiets en de gebruiksgeschiedenis te kennen....
Hierover zwijgen is niet verstandig.
sjefke schreef:
Florence schreef:Was inderdaad verlopen. Ongeveer 10 reacties en een proefrit gehad. Helaas kon ik niet tussentijds de prijs aanpassen. Na het verlopen heb ik opnieuw de advertentie met de lagere vraagprijs geplaatst. Nu weer wachten op interesse....
Voor het waarderen van de fiets en welke vraagprijs dan ook is het noodzakelijk de leeftijd van de fiets en de gebruiksgeschiedenis te kennen....
Hierover zwijgen is niet verstandig.
Waar lees je terug dat hierover gezwegen is??
In de advertentie ... hij bedoelt dat er in de advertentie over wordt gezwegen .
Of heeft U onverhoopt enige info omtrent leeftijd en/of gebruiksgeschiedenis ontwaardt ? In hoeverre Florence niet bereid was tijdens de proefritten informatie los te laten heb ik ook geen idee ...

Wel vind ik de fiets persoonlijk supertof maar ja ... ik heb geen geldboom in de achtertuin , helaas !
franske71 schreef:
sjefke schreef: Voor het waarderen van de fiets en welke vraagprijs dan ook is het noodzakelijk de leeftijd van de fiets en de gebruiksgeschiedenis te kennen....
Hierover zwijgen is niet verstandig.
Waar lees je terug dat hierover gezwegen is??
Huh?.. zwijgen is hetzelfde als er niets over zeggen/schrijven. Dus er is ook niets over te lezen... :roll:
Het kon worden geïnterpreteerd worden als een beschuldigend vingertje. Ik deel met jou dat dat soort informatie essentieel is voor het op waarde kunnen schatten van de fiets en de vraagprijs.
Ik ben geen expert op de website, maar ik begrijp nu pas dat ik het eerste bericht niet meer kan aanpassen. Daarom op deze manier.
De fiets is van 2005. In 2006 heb ik met een auto ongeluk een whiplash opgelopen. Na een lange periode van revalidatie heb ik de sportieve activiteiten wel weer op kunnen pakken. Echter het Snel frame is voor mij nu te lang, ik zit te ver voorover en krijg ik tintelende vingers en nek problemen. Ik heb er hooguit 5000 Km mee gefietst, en heeft ie jarenlang op zolder gestaan. Hopelijk kan iemand via de wereldfietser er een mooie fiets aan hebben.....
Ik hoop dat dit voldoende informatie voor een ieder is.
Hier mag een slotje op, is eindelijk verkocht. Weer een enthousiaste fietser die de wereld gaat ontdekken.....