Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 6 september. Wie fietst mee? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 6 september. Wie fietst mee?

zondag komt steeds dichterbij, heb er alweer zin in :D

is er nog iets wat handig is om mee te nemen?
Lijkt me gezellig om ook mee te fietsen. Wordt mijn 1e Wereldfietsertoer...Geen 30 graden dus goed fietsweer 8) Tot zondag!

Groet, Hans
headlight schreef:zondag komt steeds dichterbij, heb er alweer zin in :D

is er nog iets wat handig is om mee te nemen?
Regenpak, koffie, thee, lunchpakket, mueslirepen, gevulde bidons, gevulde portemonnee voor de koffie bij de Starbucks of appeltaart onderweg..... verzin het maar.
Enne, natuurlijk bandenplakset, pomp en reserveband.
Heb verder geen enkel idee, nooit eerder zoiets georganiseerd :idea:

ik hoop maar 1 ding, dat het droog is en blijft.
Anja
dijken63 schreef:
headlight schreef:zondag komt steeds dichterbij, heb er alweer zin in :D

is er nog iets wat handig is om mee te nemen?
Regenpak, koffie, thee, lunchpakket, mueslirepen, gevulde bidons, gevulde portemonnee voor de koffie bij de Starbucks of appeltaart onderweg..... verzin het maar.
Enne, natuurlijk bandenplakset, pomp en reserveband.
Heb verder geen enkel idee, nooit eerder zoiets georganiseerd :idea:

ik hoop maar 1 ding, dat het droog is en blijft.
Anja
Fijn dat ik dan niet de enige ben zonder ervaring :D gaan we er een mooie ontdekkingstocht van maken!
Fijn dat ik dan niet de enige ben zonder ervaring :D gaan we er een mooie ontdekkingstocht van maken![/quote]

Heb wel fietstocht ervaring maar niet met het organiseren van iets dergelijks voor een grotere groep.
het zal zich wel wijzen.
Anja
Nou, dan durf ik mij ook aan te melden voor een rondje Zwolle. Ook mijn eerste keer bij een wereldfietstoer.

En heb een goede reden om wat kilometers weg te trappen: ik heb net vanavond bij Scholten een nieuw zadel gekocht en heb de mogelijkheid om deze om te ruilen binnen week als die niet bevalt. Ik verwacht zondagavond wel een oordeel te kunnen vellen.

tot zondag!

Alfred Pieters
weet zeker dat je hem kan ruilen Alfred, goede service daar.
Tot zondag.
Anja
Ik meld me ook aan om me te fietsen.
Tot zondag!

Jaap.
Ook welkom
Anja
Alfred schreef:Nou, dan durf ik mij ook aan te melden voor een rondje Zwolle. Ook mijn eerste keer bij een wereldfietstoer.

En heb een goede reden om wat kilometers weg te trappen: ik heb net vanavond bij Scholten een nieuw zadel gekocht en heb de mogelijkheid om deze om te ruilen binnen week als die niet bevalt. Ik verwacht zondagavond wel een oordeel te kunnen vellen.

tot zondag!

Alfred Pieters
Beste Alfred,

Eens moet de eerste keer zijn. Je zult er geen spijt van krijgen.
Ik had graag gekomen, maar fiets nu in Frankrijk.

Veel plezier zondag tijdens het feestelijke moment van het eerste rondje Zwolle!

Groetjes uit Chateau-Gontier,

Bert
Hallo Anja en alle andere meefietsers/sters,

Wij fietsen morgen ook graag mee. Het lijkt ons leuk om het eerste rondje Zwolle mee te maken. Tot morgen.
Dit gaat een mooie opkomst worden.
tot morgen.
Anja
Veel plezier!

Groetjes uit Saumur.
Veel plezier straks.

Mvg, Johan
En we zijn alweer terug. Enkelen zullen nu nog onderweg zijn in auto of trein naar hun eigen huis maar ik mag genieten van de warmte van de houtkachel en heb de track van vandaag in gpsies ingevoerd.
Mocht je terug willen kijken of alsnog willen fietsen als je het gemist hebt dan kan dat via http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ymphxbbktprqnhvp

Anja bedankt en Erik verras ons op 4 oktober.
Ik geloof dat je sommigen een plezier doet met de Lemmelerberg :lol:

groet,

Alfred
Ook mijn dank Anja voor het mooie initiatief.
En wat goed dat het een regelmaat krijgt.
En wat balen dat ik de beide eerste zondagen van de maand al afspraken heb staan. Dat wordt dus toch een Sinterklaastocht.... De data staan nu in m'n agenda.

Hartelijke groet,
Jaap.
Ook de Groningse delegatie is weer thuis.
We hebben op weg naar huis alle tijd gehad de dag door te nemen.
We vonden het een mooie tocht, een leuke groep, en zeker voor herhaling vatbaar.
Voor wie ook eens in Groningen wil fietsen. Iedere 2e zondag vd maand.
10uur bij het Peerd voor het station. En als dat te vroeg is kunnen we ook wel een keertje later starten.
Het was inderdaad erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar!
Leuke route, leuke groep en goed fietsweer met perfecte planning: regenbui(tje) tijdens de appelpunt-pauze :D Anja bedankt. Voor herhaling vatbaar!
In de toekomst wellicht eens een zij-stap richting Lemelerberg cq Holterberg... :wink:

groet, Hans
De kop is eraf en volgens mij is dit rondje levensvatbaar. 12 personen (of heb ik verkeerd geteld) hebben meegefietst, de dames in de minderheid maar die namen wel regelmatig het voortouw.
Hoorde leuke ideeën voorbij komen voor andere rondjes. (weekenden???? anders is die Lemerlerberg zo ver)
Ik vond het erg geslaagd, heb misschien niet met iedereen uitgebreid kennis gemaakt maar hoop dat een volgende keer in te halen.
Zondag 4 oktober staat het volgende rondje gepland, Erik heeft leuke routes, één voor veel wind en één voor minder wind :lol: .
gr Anja