Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Rotterdam op 16 augustus - Forum Wereldfietser

rondje Rotterdam op 16 augustus

Voor diegenen die niet in het buitenland vertoeven: komende zondag is alweer de derde van de maand, dus fietsen we het rondje van Rotterdam.

Per traditie verzamelen we om 12 uur bij de Euromast. Voor de zekerheid zou ik de zwembroek meenemen. Wellicht halen we de 2e Maasvlakte om daar even een duik te nemen.

Tot zondag,

Jaap
Ziijn jullie nog gegaan? Ik trof niemand meer aan om vijf over twaalf! Zijn jullie nu echt direct om twaalf uur vertrokken?

Groet, Bart
Ja. En we hebben Ruud onderweg gekoppeld aan de kaartjesknipster op de ferry naar De Hoek dus misschien dat-ie volgende week nog een keer dat rondje over de Maasvlakte wil doen. :P
Bij Maassluis zagen we een heel bijzondere rode boot, de Skandic Africa. Dat is een schip om tot 3000m diep in volle zee werkzaamheden te verrichten
zie link http://www.dofsubsea.com/en-GB/Headline ... &PID=13957

Allemaal bedankt voor de leuke tocht en Ruud nog voor de pleisters

Groetjes Ronald
Had ik me nu maar even gemeld. Dan hadden jullie die vijf minuten wel op me gewacht...
En hebben jullie nog gezwommen?
Ja Marko, het valt niet mee om mijn tijd te vullen. Ronald graag gedaan, dat hoort bij het SAMEN gevoel :wink:

Hè was in ieder geval weer een gezellige rit, ennnnn uitstekend koffie met appeltaart.

Ruud
bART we hebben niet gezwommen. De opklaring schoof steeds twee kilometer voor ons uit dus het wilde maar geen strandweer worden.