Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2015 24 en 25 oktober - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2015 24 en 25 oktober

marik48 schreef:Ik moet eerst naar Hoorn en daar rijdt de trein niet heen dit weekend ivm werkzaamheden.
Mariette
Ojee, die optie is er natuurlijk ook nog..het wordt tijd dat er nog eens rails op de afsluitdijk gelegd worden..
Ontzettend jammer!!
Het zou een goed idee zijn. We kunnen bij wijze van spreken Friesland aan de overkant zien liggen maar met de trein moet je er wel helemaal om heen.
Hallo Marjan, ik maak graag gebruik van de open plek in de hut.
ik kan op herhaling het eerste stuk, vrijdag 1 oktober in dichte mist van Steenwijk naar Harlingen gefietst. Geen idee hoe de omgeving er uit zag.
Nu hopen op beter weer. Er waren wel wat omleidingen langs het ķanaal voor Ossenzijl omdat ze met de beschoeiingen bezig waren, maar wij hebben gewoon de weg vervolgd en af en toe wat moeten klunen. Goed te doen.
gr Anja
Fijn Anja! Tot zaterdag!
Volgens mij zien de weerberichten er goed uit.

Update:
Ondanks bovenstaand bericht:
er is nog 1 plaats beschikbaar in een hut
Hallo Marjan,

Ik wil ook nog graag aansluiten. Ik kom vrijdagmiddag al naar Steenwijk en slaap in mijn eigen tent.

Groet, Joop
De boot Enkhuizen - Stavoren vaart nog. Of het allemaal aansluit? Misschien valt er op heen- of terugweg een mouw aan te passen.
Groet Tineke
Windstil weer maar het loopt storm!
52 fietsers, 19 in de hut, rest in de tent.
We staan op veld 30 waar de hutten ook staan, nog even en het hele kampeerterrein wordt door ons bezet.
Gezien de grootte van de groep wat telefoontjes gepleegd.
De camping Meppelerweg te Steenwijk heeft speciaal bokbiertejs ingeslagen en 1 prijs gemaakt, ongeacht auto/geen auto/ hoeveelheid in tent is de prijs € 7,50 p.p.n ( excl. bokbiertje)

Koffiestop kan de grootte van de groep met gemak aan.
Neem gepast geld mee 1 koffie/thee/ taart € 4,50 2 koffie/thee/taart € 6,-

Kampeerterrein, als veld 30 vol is, zijn er elders nog plaatsen.

Kortom, mocht je graag mee willen, het past nog.
Ik wil heel graag mee, had me al aangemeld maar moet met de trein. Door werkzaamheden rijdt deze niet naar Hoorn. Is er iemand met wie ik mee kan rijden en die mij zaterdag ochtend in Hoorn kan oppikken?
Leuk, en goed geregeld. Ik heb er zin in.
Marjan,

Chapeau voor de organisatie . Je hebt het er maar druk mee, maar alles is perfect geregeld. Ik kijk er naar uit om iedereen weer te zien.
Niemand met wie ik zaterdag kan meerijden naar Steenwijk vanaf hoorn?
Hoi Allen,

Wat hebben we een hele mooie tocht gefietst en wat een mooi weer hebben we op de slotdag gehad, beter kun je het toch niet wensen. Iedereen bedankt voor het gezellig samenzijn.

Marjan bedankt voor je uitstekende organisatie, prima menu keuze en de bijzonder ontspannen sfeer in het hele weekend. Applaus :wink: ! Ik heb er geweldig van genoten.

Eric
Eric op de Fiets schreef:Hoi Allen,

Wat hebben we een hele mooie toch gefietst en wat een mooi weer hebben we op de slotdag gehad, beter kun je het toch niet wensen. Iedereen bedankt voor het gezellig samenzijn.

Marjan bedankt voor je uitstekende organisatie, prima menu keuze en de bijzonder ontspannen sfeer in het hele weekend. Applaus :wink: ! Ik heb er geweldig van genoten.

Eric
Wat gebeuren er toch leuk dingen bij de Wereldfietser. Bezoekers aan het forum die nog geen lid zijn, wordt nu lid!
Goed geregeld, mooie routes en leuke mensen.
Vandaag een zonnetje erbij, wat kan een mens nog meer wensen?
Bedankt Marjan
Marjan for president :wink:
Wat je alleen nog zou willen? Dat je mee mag! Maar helaas. ..
Ja jammer marik48 dat de trein niet reed. De wintertocht heeft ook zijn charme...en die komt nog.
Deze geweldige huttentocht was m.i. echt een voorbeeld van hoe de Wereldfietser bedoeld is - hopelijk kunnen we dat weer eens voor ogen houden!

Heel erg bedankt Marjan!
Ook ik heb enorm genoten! De sfeer was heerlijk relaxed. En ik was - met mijn tempo - keurig voor donker op te trein. Bedankt Marian, top: alles! Tineke