Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2015 24 en 25 oktober - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2015 24 en 25 oktober

Naar Friesland voor een fietstocht... dat kan toch nix zijn? Daar hebben ze toch alleen weilanden en wadden? Wat een verrassing dat al mijn depressieve verwachtingen binnen de kortste keren wegwaaiden in de heerlijke Friese wind!
Mooi bos, mooie luchten, mooie route, mooie verhalen, mooie vergezichten, mooi weer, mooie stukjes taart en een uitmuntende organisatie. Ik heb gehoord dat er zelfs mensen zijn die uit de Randstad verhuizen om hier een stulpje te laten bouwen. Na deze tocht kan ik dat toch best begrijpen.

Hier wat fotootjes van het weekeinde.

Rik.
Voor mij hoeft het niet meer
Jammer Marik48 dat het vervoer niet gelukt is. Er was een dame, vergeef mij dat ik echt niet meer weet wie, die de boot nam van Stavoren naar Enkhuizen. Omgekeerd was ook vast gelukt. Maar dat moet je allemaal maar van tevoren, in korte tijd bedenken.
Lijkt mij sowieso nog eens een leuk tochtje ipv de afsluitdijk.
Anja
Hier wat fotootjes van het weekeinde.

Rik.
Foto 94 kan zo op de cover van ons magazine! Top gedaan Rik!
Zeker leuke foto's. Werd uiteindelijk wel wat draaierig door het gebrek aan het rechte horizon;).
dijken63 schreef:Jammer Marik48 dat het vervoer niet gelukt is. Er was een dame, vergeef mij dat ik echt niet meer weet wie, die de boot nam van Stavoren naar Enkhuizen.
Anja
Dat was Anke!
Afbeelding
Tja, het is me altijd wat met die foto's bekijken van Rik.Voordeel is dat ik naast het zien van wat ik gemist heb, meteen mijn nek heb los gemaakt. Werd net niet zeeziek ;-)
Leuke tocht met mooie fotos. Bikepacking wordt steeds populairder :)
We hebben genoten van het weekend. Mooi weer, een leuke groep mensen en een route door een paar prachtige gebieden. Met de nodige mensen weer ook weer eens bij kunnen praten. Ook goed om te zien dat er weer nieuwe leden meededen.

Een erg geslaagd gezellig weekend dus, nu weet ik ook weer waarom we de Wereldfietser met, zijn vele actieve leden, als vereniging moeten koesteren !


Ben & Ingrid
Dit was mijn eerste wereldfietsersweekend. En wat voor weekend! Een leukere start kan ik me niet voorstellen. Een prachtig rondje door de Kop van Overijssel en Gaasterland, geweldig najaarsweer en leuke, hele leuke mensen! Dankjewel allemaal en tot ziens! Annemarie
Oh ja, en Rik, dankjewel voor al je foto's!
Sjonge, wat was dat weer leuk. En mooi. En gezellig.
Marjan bedankt voor alle goede zorgen, de perfecte organisatie en de mooie routes. En natuurlijk het mooie weer.
Ik heb niet heel veel mensen kunnen spreken omdat ik met een slow-cycling-met-veel-fotomomenten-en-soms-een-bitterbal tocht met Kees mee was.
Hieronder een impressie van de tocht in 10 foto's. Het was lastig kiezen. Voor de deelnemers hopelijk herkenbaar, voor de thuisblijver hopelijk een inspirati eom volgende keer wel mee te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooi Hans!
Leuk zo'n kleiner groepje dat veel tijd vrij maakt om om zich heen te kijken!
Rik en Hans, schitterende foto impressie! Dank voor het delen.
Hartelijk dank allemaal voor het heerlijke weekend, wat een gezelligheid en warmte!
Top! Ik zit nog na te gloeien. :D
Ik heb dan wel geen foto's gemaakt, maar ik heb er niet minder van geniet. Nogmaals, iedereen bedankt voor het heerlijke weekend.

Tot snel, bij de Sinterklaastocht of een van de andere activiteiten.
Voor de eerste keer meegeweest met de wereldfietsers en ik vond het fantastisch. Wat een ontzettend gezellig weekend was het. Goed georganiseerd, prachtige routes en het weer kon ook niet mooier. Ik heb genoten en ik heb me meteen opgegeven voor het Sinterklaasweekend.
Erg leuk dat er zoveel foto's zijn gemaakt.
Huttentocht 2015

Wat was het weer leuk en gezellig.
Oude bekende nieuwe gezichten.
Prachtige route lekkere koffie met......Appeltaart!
Mooi weer!Wat heb ik genoten.
Marjan je verdient een grote PLUIM!
Iedereen bedankt en tot de volgende keer.
Hier nog linkje met wat foto's.

Groetjes,


Henk de leeuw
https://plus.google.com/u/0/11693031138 ... 0828723114
Beste medefietsers,

Ik kijk met veel plezier terug op een heerlijk weekend met zon, prachtige landschappen, veel gezelligheid en héél veel leuke mensen om samen mee te fietsen,

Een aantal van jullie hebben het misschien al opgevangen;
Volgend jaar komt er een bourgondisch fietsweekend in Brabant met enkele verrassende activiteiten; er wordt al hard gewerkt aan het plan...
hou de site dus in de gaten,

Bedankt voor de mooie foto's,
Alle goeds en tot ziens

Groetjes Tonnie
Marjan, ook mijn complimenten voor het organiseren van deze prachtige tocht. Leuk om weer in Friesland te komen, een van mijn favoriete fietsgebieden, waar de Wereldfietser niet zo vaak komt. En hier is mijn fotoverslag..