Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Landeninformatie doet het niet??? - Forum Wereldfietser

Landeninformatie doet het niet???

Hallo,

Klopt het dat de landeninfo het niet doet? Als ik op landeninfo klik, en daarna op een continent krijg ik de home site van de wereldfietser weer.
Foutje in de site, of ben ik de enige met dit probleem en ligt het aan mijn pc?

Groet Anouk
Anouk het ligt niet aan je PC.
De webmasters zijn al een week lang tot diep in de nacht badend in het zweet des aanschijns aan het programmeren om de site weer werkend te krijgen. Gelukkig ben ik geen WF-webmaster :wink: 8) :? :roll: :D
Groeten,
Leon

Zie ook 'website troubles' bericht in activiteiten forum. Er werkt wel meer niet,maar ze schijnen er mee bezig te zijn.

Groetjes,

Jos

Ok, dan wachten we rustig af....
Groet Anouk

Hoi Anouk (en anderen), dank voor het doorgeven van dit probleem. De links in de landeninformatie zijn aangepast, dus dit onderdeel van de site is weer te gebruiken.

Jarno schreef:Hoi Anouk (en anderen), dank voor het doorgeven van dit probleem. De links in de landeninformatie zijn aangepast, dus dit onderdeel van de site is weer te gebruiken.
Helaas :cry:
Klikken op het kaartje levert geen reactie op. Zowel in IE als in Firefox.
Leon

Ah, ik zie wat ik over het hoofd heb gezien :roll: . De hoogte staat nu vast ingesteld zodat de lijst niet 'verdwijnt'. Dank voor de oplettendheid.