Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat is het adres van de vereniging? - Forum Wereldfietser

Wat is het adres van de vereniging?

Omdat het bestuur kennelijk (http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 33&t=26061) heeft aangegeven niet te reageren op berichten op het forum ben ik op zoek naar een andere manier om in contact te komen met het bestuur.

Ik wil daarbij officieel contact, waaraan ik indien nodig later ook rechten kan ontlenen.

Het contactformulier op de contactpagina heeft daarom geen nut, je krijgt immers geen bevesttiging van versturen van je bericht en zoals in vele discussies op dit forum te lezen is de betrouwbaarheid van het websitesysteem in de communicatie op zijn zachts gezegd aan verbetering toe.

Het verdere probleem is dat ik ook na een kwartiertje zoeken op deze website en in het tijdschrift wel allerlei adressen en e-mailadressen gevonden heb, maar niet één adres heb waarvan duidelijk is dat het een officieel adres is?

Ik denk dat ik op dit moment een aangetekende brief wil sturen.

Heeft iemand een adres waarvan aantoonbaar is dat het bestuur daar op moet reageren?

Waarom verbergt het bestuur hun eigen adres?
ik ben met je eens dat er geen duidelijk contactpersoon/adres/email adres etc is, maar volgensmij hebben ze dit maal wel gereageerd op dat topic:

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 33&t=26067
Welk adres vermeld het register van de Kamer van Koophandel? :wink: :wink: :wink:
KvK 40538667
Hagestraat 16
2011 CV Haarlem
Rechtspersoon
Mischien via het adres in Houten, van de ledenadministratie?
stgra's antwoord lijkt me afdoende. Dank.
Ook dank aan degenen die me per e-mail voorzien hebben van antwoorden en raad.
Ik zou ook altijd je bericht via email naar bestuur@wereldfietser.nl sturen. Dat is het adres dat op deze website een aantal keren voorkomt om in contact te komen met het bestuur. Een email is tegenwoordig ook een communicatiemiddel waarmee rechtsgeldige mededelingen kunnen worden gedaan. Eventueel kun je om bevestiging van ontvangst vragen, maar noodzakelijk is dat niet.