Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS routes gezocht Thailand/Myanmar/Cambodja/Laos/Borneo etc - Forum Wereldfietser

GPS routes gezocht Thailand/Myanmar/Cambodja/Laos/Borneo etc

Hallo wij zijn Leigh en Floor,

Wij willen binnenkort door Zuid-Oost Azië fietsen. Dit is voor ons de eerste keer in Azië. Wij zijn op zoek naar GPS routes in deze streek voor in de garmin. Heeft iemand goede/mooie tips of routes? Alles is welkom ;-)
We vliegen naar Phuket en willen dan richting Myanmar, vanwaar naar Laos of terug naar Thailand, Cambodja en dan evt. richting Vietnam/Borneo.
We zijn van plan ongeveer 5 maanden onderweg te zijn.

Alvast bedankt, Leigh en Floor
Ik heb mijn Garmin 2 jaar geleden in de vuilmand gekieperd en gebruik nog enkel mijn smartphone. Je kan in gans Azië voor 2x niets een sim kaart kopen met voldoende giga erop en je gebruikt maps.me en osmand kaarten. Ik begrijp niet dat Garmin nog bestaat met zulke concurentie.
goeie reis en misschien tot onderweg (ik vertrek eind dec voor 6 maanden Singapore-Lijiang)
Michel
Is die vuilmand al geleegd?
michelbuyckx schreef:Ik heb mijn Garmin 2 jaar geleden in de vuilmand gekieperd en gebruik nog enkel mijn smartphone. Je kan in gans Azië voor 2x niets een sim kaart kopen met voldoende giga erop en je gebruikt maps.me en osmand kaarten. Ik begrijp niet dat Garmin nog bestaat met zulke concurentie.
goeie reis en misschien tot onderweg (ik vertrek eind dec voor 6 maanden Singapore-Lijiang)
Michel
Wacht maar tot je een dag in de tropische regen hebt gefietst met je smartphone :D
Peter (met Garmin en Smartphone)
michelbuyckx schreef:Ik heb mijn Garmin 2 jaar geleden in de vuilmand gekieperd en gebruik nog enkel mijn smartphone. Je kan in gans Azië voor 2x niets een sim kaart kopen met voldoende giga erop en je gebruikt maps.me en osmand kaarten. Ik begrijp niet dat Garmin nog bestaat
Geheel mee eens.Ik fiets nu in India met een Motorola smartphone met een Indiase simkaart, 5 GB (!) voor 15 euro. Overal ontvangst 2g/3g (2g is genoeg om osm-kaarten te downloaden), navigeren met Viewranger Open Cycle Map en in de stad leidt Google Maps ons linea recta naar het uitgekozen hotel. Werkelijk ideaal. Een gps-track is van weinig nut, zoveel route-opties als in West-Europa zijn er in Azië bij lange na niet.
Wat die tropische regen betreft: als de waterdichte hoes nat is, kun je de telefoon niet bedienen inderdaad, maar met een lapje om de hoes droog te vegen is ook dat opgelost. Zo vaak hoef je de route nou ook weer niet te bekijken.
Hallo,
Wij fietsen wel met GPS. Hier vind je ons overzicht van Laos, mocht dat van toegevoegde waarde zijn :) We zijn onderweg naar Myanmar maar dat duurt nog even...

http://www.twistingspokes.com/twistingspokes-in-laos/