Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Soedan page in landeninformatie wiki - Forum Wereldfietser

Soedan page in landeninformatie wiki

Beste Allemaal,

Wij hebben gefietst door Sudan en willen de pagina Soedan in de wiki geheel vullen omdat deze totaal leeg is. We kunnen inloggen en we kunnen een pagina maken maar hebben dan niet de template van een geheel land.

Heb een email gestuurd naar webmaster beheer maar geen reactie. Hoe kunnen we hiermee omgaan? Heeft iemand de rechten en kennis om de onderliggende template en structuur te kopieren zodat ik de teksten kan invullen. We hebben het hier nu in een word documentje reeds klaar staan.

Groet uit Sudan nog steeds,
Youri

ps: raar fenomeen dat de landeninformatie ineens uit .be komt...
Zojuist uit Egypte alles geknipt en geplakt. Hoop dat hier niet categorien uit zijn gehaald. Elke suggestie is welcome...
Isa en Youri schreef:Zojuist uit Egypte alles geknipt en geplakt.
Dan heb je een goede tactiek gebruikt.

De wiki-info komt altijd al uit België. Bij De Wereldfietser al hier zijn we ooit begonnen met de landeninformatie. Eerst in worddocumenten; die konden worden gemaild naar belangstellenden. Later kwam de landeninfo op forumpagina's. Die zijn dan weer in de Belgische wiki gestopt als begin. De wikipagina's zijn geëvolueerd tot wat ze nu zijn.

Ik hoop dat het je lukt om de pagina goed vorm te geven. Als je het niet geleerd hebt is het een crime.

De pagina Soedan bestaat nu wel, maar je moet natuurlijk ook een link ernaartoe maken op http://wiki.vakantiefietser.be/index.ph ... informatie

Op de website van De Vakantiefietser schijnen de formulieren niet altijd te werken, zo verklaarde mij althans een vooraanstaand lid van deze club.

Succes,
Leon
Ex-wikiredacteur (2013)
Het is dat ik websites bouw als vakgebied en dat ik daardoor begrijp hoe een wiki en zijn tekentjes werkt. Voor een leek is dit niet te doen...
Een van de actiepunten van het nieuwe bestuur is inderdaad om een website te bouwen mét wiki die liefst wat eenvoudiger in gebruik is. Dat schijnt nog niet mee te vallen.
Wel als ik een offerte mag uitbrengen dan hoor ik het graag. Referencies: KPN, Randstad en vele meer .... en uiteraard www.ithaka.im :-)

Zal het goedkoopste uurtarief hanteren. Krijg je een website waar je voor elk land en elke categorie gewoon een tekst kunt invoeren zonder rare tekens als je wilt. Full screen en gebruikersvriendelijk. Kaartje erbij uiteraard. Wijzigingen worden indien gewenst verstuurd naar een editors team. Demo kan verzorgt worden.
Yoepie, kost wat maar dan heb je ook wat :-)

http://wiki.vakantiefietser.be/index.php?title=Soedan

Mooi land Sudan. Kan het iedereen aanraden...