Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht vrijdag 15 - zondag 17 januari 2016 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht vrijdag 15 - zondag 17 januari 2016

Rix, ik vind jouw vraag zeer ongepast!!
Ik denk dat David er wel om kan lachen!
Rix schreef:Wie net als Ruud eerst nog het Groninger Museum wil bezoeken moet waarschijnlijk wel rekening houden met wat vertraging... NIEUWS. Moeten we in deze provincie nu ook met een rouwbandje om fietsen?
Wachttijden vallen mee, was alleen maandag.
David wil graag dat we in een roze pofbroek rondfietsen van het weekend..... :lol:
Hoi allen,
Jammer dat ik niet mee kan.
maar jullie veel plezier.
Gr.
Betty
Helaas af moeten zeggen vanwege ziekte binnen de familie. Veel plezier.
Tot een volgende gelegenheid.

Gr Leo Jansen
Statusupdate: we staan in de sneeuw, zo'n 5 cm!!!
Hier schijnt het zonnetje - heerlijk.

Maar fijn dat jullie wat winters weer mogen ervaren.
Stelletje bikkels.

Foto van MvG zonder toestemming gedeeplinked van facebook:
Afbeelding
Stoer!

Hier zijn nu de eerste vlokjes en vlokken aan het vallen.
Wow!
Er ligt nu best wat sneeuw in Groningen, dus ik hoop dat het nog een beetje veilig fietsen is. Het lijkt me eng op die kleine wegen.
We passen de route constant aan de berijdbaarheid van de wegen aan, dus de smalle paadjes proberen we zo veel mogelijk te omzeilen.

Mooie foto overigens :D
Er staat ook een fillempie op facebook van onze voorzitter Eric Picard.

https://www.facebook.com/eric.picard.397948?fref=ts

Straks krijgen onze helden een warm onthaal op natuurkampeerterrein Wildemansheerd
Dat filmpje is uitsluitend zichtbaar voor Faceboek-vrienden vrees ik.
Het lijkt me duidelijk dat smallere banden de oplossing is voor het rijden op sneeuw ;-)
hier wat foto's uit mijn telefoon
was een erg gezellige tocht en erg mooi wit :D

http://s93.photobucket.com/user/John_Du ... ldfietsers

gr.john
Het was goed weer voor een gasbrander versus benzinebrander test :lol:
Mijn brander kan beide aan, maar ik heb dit weekend toch voor de benzine gekozen.

Het was een geweldig en gezellig weekend. Bedankt iedereen, en vooral Anita voor de organisatie.

Foto's ben ik niet, op de foto van zaterdagochtend na die Leon al geplaatst heeft.
Het was een prachtige tocht onder mooie omstandigheden.

De foto's die ik gemaakt heb zet ik in de loop van de week online.

Bedankt Anita, tot volgend jaar.
Rik schreef:Volgens de weervrouw van vanavond wordt het vanaf nu elke dag een graad kouder. HT + ((DW-DN)*-1) resulteert dan in -7 *C graden op 15 januari a.s. Dus oorwarmers, thermo-ondergoed en sneeuwschep alvast opzoeken!
marcel22 schreef:in je dromen rix zo koud word het echt niet
Komende nacht wordt bekrachtigd dat de formule exact klopt:
NOS.nl schreef:Koude nacht met mist - Vanavond en vannacht wordt het koud. In het noordoosten daalt het kwik tot -9 graden en verder kan het in het hele noorden en oosten mistig worden.
Helaas zijn wij een dag te vroeg naar huis gegaan...