Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle Zondag 3 januari - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle Zondag 3 januari

Zondag 3 januari gaan we weer los met Rondje Zwolle.

We doen het geannuleerde rondje van December.
75 km naar West en Zuid, met onder meer de Vuursteenberg, (mogelijk) Big Five op de Veluwe, (bijna) Vierhouten, Elburg (lekker gebak!), de Zande, Zalk, Zwolle.
Na afloop nieuwjaarsborrel in Zwolle?

Tot 3 januari.
Alvast fijne kerstdagen voor alle wereldfietsers en uiteraard een fietsrijk 2016

Erik Veenstra
Mogelijk krijgen we 3 januari een wit rondje Zwolle.
We starten om 10.30 achter het station voor Grand Café Lubeck.

Bert Sitters tipte me nog: een rondje gaat altijd door (december was geannuleerd). De "organisator van de maand" is altijd bij het startpunt, tenzij fietsen gewoon te gevaarlijk is.

Dus ook bij -20 gaan we los!

Tot zondag

Erik Veenstra
Nog even Rondje Zwolle onder de aandacht brengen.

Komende zondag wordt een mooie koele winterse dag.
Prima te doen met een warme muts.
10.30 achterkant station Zwolle.

Tot dan

Erik
erikveenstra schreef:Zondag 3 januari gaan we weer los met Rondje Zwolle.
Helaas moet ik deze keer ook verstek laten gaan omdat ik moet werken. :cry:
In februari ben ik weer van de partij.
Heldere spelregels die je vanuit Bert Sitters noemt. Voor mij is het nog onzeker of ik mee kan. Heb een lastig wondje aan mijn voet. Maar er zijn nog een paar dagen voor een genezing.
Mooie jaarwisseling allemaal!
Komt er een leuk verslag met fraaie foto's?
erikveenstra schreef:Zondag 3 januari gaan we weer los met Rondje Zwolle...
Heb wel zin om mee te fietsen.
Is er een track beschikbaar?

Frank
Dag Frank,

Leuk als je mee gaat fietsen.

Er is nog geen track beschikbaar. We volgen vanaf de Vuursteenberg bij Hattem de fietspaden door het bos richting Vierhouten, daarna richting Doornspijk en vanaf Elburg langs het Randmeer richting Kampen.
Een erg mooie route door de afwisseling van landschappen, de kleine buurtschappen en veel diversiteit in grof wild en vogels.
We rijden ook door een religieus bijzondere omgeving met het typisch Nederlandse verschijnsel van de Bible Belt met een grote diversiteit in kerkgenootschappen met bijhorende grote of kleine kerken en vaak boeiende, maar ook schrijnende ontstaansgeschiedenis.

Groet

Erik Veenstra
Mij lukt het niet deze keer. Volgende ronde in februari!
Veel plezier morgen.
IJs en weder dienende... dus als het niet (te) gevaarlijk is, fiets ik mee. :wink:
Vuursteenberg klinkt vervaarlijk..., maar da's niet zelfde als gevaarlijk, tóch?
Was die 'warme choco en gebak stop' nou daarvoor of erna? 8)

Tot morgen. Grt Hans
Het spijt me Erik en anderen, ik kan niet meefietsen morgen. Een volgende keer graag.

Excuses, Frank
Het eerste rondje Zwolle in 2016 wil ik niet missen. Dus tot over een uurtje of twee.....
Frans.
En, hoe was het rondje Zwolle?
Eerste zondag van februari gaat nog niet lukken, die van maart staat in de agenda. Maar ik zal eerlijk zijn, ik ben een echte mooiweer fietser.

Gr Anja