Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaringen met AQUA LOGIC TRAVEL MATE waterfilter? - Forum Wereldfietser

Ervaringen met AQUA LOGIC TRAVEL MATE waterfilter?

Hallo,

In de zoekfunctie zie ik maar 1 onderwerp met de AQUA LOGIC TRAVEL MATE waterfilter. zijn er toevallig meerder personen die hier ervaring mee hebben?
Op de website (http://www.aqualogicfilters.com/nl/drin ... tieve-kool) staat slechts een beknopte informatie.

Kan iemand bevestigen dat het een goed apparaatje is, of kan ik er beter met mijn handen vanaf blijven...

Paul
Geen idee of je ook alternatieven zoekt? Ik heb geen ervaring met de aqua logic travel mate, maar wel met een vergelijkbaar iets: de Care Plus waterfilter (http://www.bever.nl/care-plus-waterfilt ... obapa82001.

Daar ben ik best wel enthousiast over: klein, betrouwbaar en nog goedkoper dan datgeen waarnaar jij verwijst.
Geen ervaringen met de door TS voorgestelde filter. Maar de site boezemt me niet veel vertrouwen in. Geen gegevens over dichtheid filter, vervanging filter / hoeveel liter,...

Wel met de Care Plus / Sawyer. Is een superfilter, megalage kostprijs (zeker per L :)), geen vervanging van filters nodig,... Niet twijfelen en hiervoor gaan. Sinds deze filter op de markt is, is het marktaandeel van alle andere (grote) merken ingezakt. Deze waren meestal duurder in aanschaf, veeeeel duurder per L (filters vervangen om de +-3000L), groter, zwaarder, meestal grotere filter (0.3micron ipv 0.1micron) enz...

Was zelf enkele maanden geleden op zoek naar waterfilter. Was een uitgemaakte zaak na alle info te hebben verzameld + winkeladvies.
Voor nood is de care inderdaad erg handig maar voor grotere hoeveelheden water zou ik liever uitwijken naar de MSR miniworks
Dank je voor de reacties,

Ik hoor dat er een sterke voorkeur is; De Care plus.
Mij leek de Aqua logic geschikt omdat deze alle vier de vervuilers filtert voor een concurrerende aanschafprijs.
1. Protozoa
2. Bacteriën
3. Virussen
4. Chemicaliën