Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsroute China, Bejing- Xi'an, beschikbaar - Forum Wereldfietser

Fietsroute China, Bejing- Xi'an, beschikbaar

In 2014 hebben wij een fietsreis gemaakt in China.
Wij zijn gestart in Bejing. De route ging eerst noord-oost naar Chengde via Jinsanling (de Chinese muur) en vanuit Chengde terug naar Badaling (Chinese Muur) naar Xi'an.
Veel mooie dingen gezien.
Wie wil kan, tegen een kleine vergoeding, gebruik maken van onze route op GPS en kaartjes.
Ik ben heel erg benieuwd waarom je een kleine (wat is klein?) vergoeding vraagt.

Deze vereniging en website met alle info kwam tot stand door pro bono werk. Aan de activiteit sinds 2012 van jou te zien, heb je ook gebruik gemaakt van de info op deze website - gratis gecreëerd door de gebruikers van deze site (inclusief ikzelf).
Wit schreef:Ik ben heel erg benieuwd waarom je een kleine (wat is klein?) vergoeding vraagt.

Deze vereniging en website met alle info kwam tot stand door pro bono werk. Aan de activiteit sinds 2012 van jou te zien, heb je ook gebruik gemaakt van de info op deze website - gratis gecreëerd door de gebruikers van deze site (inclusief ikzelf).
+1 helemaal mee eens
Wit schreef:Ik ben heel erg benieuwd waarom je een kleine (wat is klein?) vergoeding vraagt.

Deze vereniging en website met alle info kwam tot stand door pro bono werk. Aan de activiteit sinds 2012 van jou te zien, heb je ook gebruik gemaakt van de info op deze website - gratis gecreëerd door de gebruikers van deze site (inclusief ikzelf).
+1
fietsjunks schreef:
Wit schreef:Ik ben heel erg benieuwd waarom je een kleine (wat is klein?) vergoeding vraagt.

Deze vereniging en website met alle info kwam tot stand door pro bono werk. Aan de activiteit sinds 2012 van jou te zien, heb je ook gebruik gemaakt van de info op deze website - gratis gecreëerd door de gebruikers van deze site (inclusief ikzelf).
+1

+2 (mijn wederhelft deelt mijn mening)

tenzij de route op een SD kaartje staat ;-)