Additionally, paste this code immediately after the opening tag: opnieuw tenten.... - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

opnieuw tenten....

Inge1 schreef:tip: Zoek even op op zelf impregneren met een siliconen/ wasbenzine mengsel. Of pb me dan stuur ik je de link.
Op internet vind je "een miljoen" links van middeltjes die het ultieme middel zijn.
Maar daar ging het me niet om.
Leon schreef:
loknor schreef:FWIW: staar je niet blind op de waterkolom
Daarbij: Ik vind de waterkolomdichtheid van een nieuwe tent niet zo interessant. Interessant is het pas of de tent na een paar maanden gebruik nog voldoende waterdicht is.
Onze Fjällräven met gesiliconiseerd doek valt wat dat betreft nogal tegen.
Daarom ben ik nog erg op de PU tentjes gesteld omdat je daar minder ellende mee hebt zeker omdat wij soms langere tijd stilstaan (vinden de kinderen leuk). Gewicht tilt voor ons wat minder zwaar mee, wat voor heel veel mensen hier terecht wel degelijk super belangrijk is (en er wel degelijk prima Silnylon op de markt is!).
Verdorie! ik kreeg net dit weekend bericht van Futurumshop dat de Terra nova voyager XL niet meer in stock komt voor 't eerst. Iemand meer weet hiervan? Ik vind hem enkel nog op engelse sites, maar om hem 460 pond te betalen ipv 440 euro vind ik nu ook wel overdreven...

Nu zit ik hier ook verveeld met die footprint van de terra nova...

Iemand een volwaardig alternatief? Of denken jullie dat deze nog wel terug in stock komt? Heb ondertussen maar mijn geld terug gevorderd. :?
Even Apeldoorn (Futurumshop ) bellen? ;)
Misschien dat Bever nog een voorraadje heeft. Eind vorig jaar hadden ze de XL nog, als ook een aantal gewone Voyagers met leuke korting. Terwijl die niet in de online catalogus stonden.

Misschien een aardig alternatief: Eureka Sentinel SUL,
http://nl.eurekaeurope.com/p/sentinel-2-sul