Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS-bestand Fietsen naar de Noordkaap - Forum Wereldfietser

GPS-bestand Fietsen naar de Noordkaap

Hallo

Deze zomer ben ik van plan om naar de Noordkaap te fietsen. Is er iemand die me een gps-bestand van deze tocht kan bezorgen? Dat zou een handig begin zijn om de tocht te plannen. Mijn eerste idee was om via Zweden te rijden (korter, beter weer?, iets vlakker). Maar dat zou blijkbaar nogal een eentonige route door de bossen zijn. Dus daarom ben ik momenteel eerder te vinden voor een tocht via Noorwegen. Van beide routes zijn gps-tracks welkom.
Heb je nog andere tips voor mij, laat het dan zeker weten!

Aanpassing van dit bericht: misschien is het makkelijker dat ik mijn e-mailadres hier meteen geef. Tracks mag je sturen naar metdefietsopreisATgmailDOTcom
Alvast bedankt aan de mensen die reageerden op mijn vraag!

Grtn,
Lies
Ik heb wel tracks voor je. Zie ook dit topic : http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 12&t=26371

Als je me een PB stuurt met je email adres, dan mail ik ze naar je.
Ik heb ook tracks.

Stuur je email maar door.
Ik heb geen GPS tracks maar wel image bestanden waar je duidelijk kan zien welke route ik heb gereden. Ik heb redelijk wat onderzoek gedaan en heb een schitterende route gereden. Als je geïnteresseerd bent stuur je maar een PM :)
Toevallig heb ik afgelopen zomer vanaf stockholm naar de Noordkaap gefietst.
Eerste stukje redelijk vlak, daarna via het binnenland. Knikje via Narvik kan je overslaan

Afbeelding