Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lid worden van wereldfietser is een groot probleem!!! - Forum Wereldfietser

Lid worden van wereldfietser is een groot probleem!!!

Hoi,

Ik ben nu al bijna 3 weken bezig om een poging te doen om lid te worden van de wereldfietser. Schijnbaar is dit wel een groot probleem, want ik heb al een heel stel mailtjes gestuurd, en afgezien van de hulp van Marco de Wit, schiet het niks op. Afgezien van Marco, heeft emailen weinig zin, want reactie krijg je toch niet.

Ik snap ook best dat dit allemaal vrijwilligerswerk is(?), maar even betalingsinformatie sturen, en als deze betaling ontvangen is, verwerken in de ledenadministratie is toch niet zo heel moeilijk?

Kan iemand mij een email adres geven van iemand die het wel kan regelen?

Groetjes,

Jos
Hoi Jos,
Ik denk dat je er van uit kunt gaan dat als je je middels formulier of mail hebt gemeld dat je dan lid bent. Waarschijnlijk zijn er wat mensen een stukje fietsen?

Waarschijnlijk moet het geld naar P6991722 van de Wereldfietser te Amsterdam, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Waarom staat dat niet gewoon op de site?

Misschien kan het bestuur eens bekijken of een kandidaadlid na een bepaald aantal vruchteloze pogingen automatisch tot erelid bevorderd kan worden, dat lijkt me wel wat als compensatie, niet? :wink:
Groeten,
Leon

De link 'het aanmeldingsformulier' op de vereniging pagina werkt NIET. Hier heb ik gisteren nog gekeken (en net). De link 'Lid Worden' op deze zelfde pagina werkt WEL!

Groetjes,

Jos

josr schreef:De link 'het aanmeldingsformulier' op de vereniging pagina werkt NIET. Hier heb ik gisteren nog gekeken (en net). De link 'Lid Worden' op deze zelfde pagina werkt WEL!

Groetjes,

Jos
De link is aangepast. Helaas nog een verwijzing uit de oude website.
Daarnaast ben ik bezig met het controleren van de afhandeling van het formulier zelf. Wellicht dat daar ook iets in fout gaat. Gelukkig heb je al contact met Marco, dan komt het, wellicht niet zo snel als je wilt, hoe dan ook in orde.

Voor iedereen die lid wil worden van de Wereldfietser:
stuur een mail naar leden@wereldfietser.nl waarin je aangeeft dat je graag lid wilt worden. Vermeld je naam en adresgegevens en de ledenadministratie zal er voor zorgen dat het allemaal goed komt.

Onze excuses voor dit ongemak.

Groet,
Freek