Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een bijzonder bezoek - Forum Wereldfietser

Een bijzonder bezoek

Vandaag waren Bernhard und Barbara Rohloff bij ons op visite. Ze zijn hier wel vaker geweest, maar ze wilden de laatste nieuwtjes met ons delen.
Over een jaar willen Bernhard en Barbara nl. een stapje terugdoen. Ze willen meer gaan reizen.

Behalve op persoonlijk vlak, vertelden ze veel over de nieuwe ontwikkelingen. Van verstevigde flensen, tot 5 maten steekassen, tot de nieuwste ‘ritsels’. Van Rohloff in combinatie met een Bosch motor tot Sapim spaken die speciaal gemaakt worden voor Rohloff.
Oh, en eind dit jaar wordt de electronische Rohloffschakeling op de Eurobike geïntroduceerd.

De oud-medewerker Werner wordt bedrijfsleider. En er was nog veel meer nieuws, Maar euh, ik weet alleen niet wat ik wel en niet mag vertellen, dus houd ik het hierbij. Sorry.

Afbeelding
Afbeelding
Leuk bezoek!
De Vakantiefietser schreef:Ze willen meer gaan reizen.
Toch wel op de fiets...? :-)
Alleen maar bijzonder voor jullie zelf neem ik aan,voor wie nog meer?
Adriaan56 schreef:Alleen maar bijzonder voor jullie zelf neem ik aan,voor wie nog meer?
"Van verstevigde flensen, tot 5 maten steekassen, tot de nieuwste ‘ritsels’. Van Rohloff in combinatie met een Bosch motor tot Sapim spaken die speciaal gemaakt worden voor Rohloff. Oh, en eind dit jaar wordt de electronische Rohloffschakeling op de Eurobike geïntroduceerd."

Ik lees dat met interesse.
Adriaan56 schreef:Alleen maar bijzonder voor jullie zelf neem ik aan,voor wie nog meer?
Ik denk voor menig liefhebber van techniek, die graag ziet dat innovators en fabrikanten ook nog bestaan in de vorm van mensen die hun klanten opzoeken en gewoon benaderbaar zijn?

Ofzo?
een elektrische Rohloff dat lijkt mij echt supergaaf.
Zeker als-ie compatibel is met Di2…
De Vakantiefietser schreef:En er was nog veel meer nieuws,
Ben daar ook benieuwd naar.
Adriaan56 (vreemde naam hebben jouw ouders jou gegeven. Je al wel veel broers hebben :) ),

het was ook bijzonder voor Adrienne die net haar Santos met Rohloff kwam halen.
Zij werd persoonlojk 'welkom bij de Rohloff-club' geheten door Bernhard.

En wij hoorden technische nieuwtjes, zoals je in het bericht kunt lezen. Dus ook voor jullie en voor de klanten die naar de winkel komen die wij nog meer over Rohloff kunnen vertellen.
Erik,

Adriaan was gisteren precies een jaar ingeschreven bij de Wereldfietser en had iets te vieren.

Wil.

Adriaan56
Titel: Re: Een bijzonder bezoek
Ongelezen berichtGeplaatst: Wo 30 Mrt, 2016 23:23
Forum Lid

Geregistreerd: Ma 30 Mrt, 2015 20:40
Berichten: 15
Een beetje Off Topic, maar ik plaag graag als iemand een grappige -schuilnaam heeft en ik denk aan 55 broers:-)
Dus zie het vooral als een onschuldige opmerking die je zeker niet serieus moet nemen (net zoals veel van mijn opmerkingen)
Ik voel een open deurtje aankomen.
De deur staat altijd open :D
bedankt voor het antwoord,zal het aan al mijn broers doorgeven****

56e Adriaan