Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oproep: Wereldfietsers die aan de RUG gestudeerd hebben - Forum Wereldfietser

Oproep: Wereldfietsers die aan de RUG gestudeerd hebben

Hallo,

Ik zit in de redactie van alumni magazine 'Broerstraat 5' voor oud-studenten van de Rijksuniversiteit Groningen. Voor het juni nummer zoeken we oud-studenten die fietsen! Het wordt een 'alumnus fietst' rubriek, met mooie (eigen) foto's erbij. Heb jij aan de RUG gestudeerd en heb je een (bijzondere) fietsreis gemaakt en vind je het leuk om deel te nemen aan deze rubriek? Stuur mij dan een berichtje! (josca.westerhof@rug.nl)

Groetjes,
Josca Westerhof (zelf ook oud-RUG-student en fietser)
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... rd#p239613

Net afgestudeerd. Niet zulke mooie fotos helaas. Als je wilt kan ik dit verhaal wel omschrijven of zo.
Bedankt voor je reactie Tim. Het idee is een spread met korte verhaaltjes en een mooie foto erbij (ik vind jullie foto's trouwens prachtig). Ik denk dat we er ca. 6 kunnen plaatsen. We zoeken een beetje en mix (beginner, gevorderd, ook qua landen), dus we verzamelen eerst een paar 'kandidaten' en kijken dan hoe de pagina eruit kan komen te zien. Ik neem graag contact met je op als jouw verhaal/foto goed past. Nogmaals dank!

Groetjes,
Josca