Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ''Free Joery'' - Forum Wereldfietser

''Free Joery''

In Juni 2016 vertrek ik op een fietstocht waar zelfs de ketting van Joop Zoetemelk eraf zou vallen. Het gaat hier niet over een rondje door de Veluwe op een zaterdagmiddag. Dit wordt niet zomaar een fietstochtje. Dit wordt een ware overlevingstocht. Een zoektocht naar de oermens Joery van de Pol. De neanderthaler die ergens diep in mij schuilt en die vissen moet vangen om te overleven, die honger moet lijden in de regen en die elke nacht een veilige slaapplek moet zoeken in dat wat er nog over is van de Europese wildernis... Dit alles zal ik documenteren met mijn handycam, om alle hoogte- en dieptepunten te delen met jullie.
Kijk op http://gogetfunding.com/free-joery hoe je mijn fietstrip kan supporten..
Ik denk dat er niet zoveel zullen zijn die jouw fietsvakantie zullen betalen. Tja, iets met kapitalisme.

Ook een zwaar overdreven en aangezet stukje tekst (welke nergens op slaat) heeft mij in ieder geval niet kunnen overtuigen van de unieke elementen van je vakantie.
+1
Ik krijg hier ook een beetje een pretentieuze smaak van in de bek. Als je vissen wilt moeten vangen om te overleven en honger wilt lijden, heb je toch geen geld nodig? Met twee tientjes in je zak op vakantie, dan begint het avontuur pas goed. Lees anders 'Free country. A penniless adventure the length of Britain' van George Hood.
Op zich een goed idee om op andermans kosten vakantie te gaan vieren, maar als het echt zou werken zou iedereen het doen denk ik.

Sommige mensen onderbreken hun fietsreis om bijvoorbeeld schapen te scheren in Australië, met de opbrengst daarvan kunnen ze dan weer een tijdje hun reis financieren.

Weer anderen proberen het helemaal zonder geld te doen.
Als je echt de oermens in je zelf wilt ontdekken ga je volgens mij ook een verkeerde richting uit fietsen....er zijn je al duizendrn voor gegaan die het ook nog eens met eigen financiele middelen deden of die tijdens de reis werk zochten. Lees eerst eens hun reisverslagen, internet staat er vol mee. Heb je de film 'into the wild' gezien? Dat was pas op eigen kracht!