Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Idworx ER 52cm om uit te proberen in omg. Utrecht? - Forum Wereldfietser

Idworx ER 52cm om uit te proberen in omg. Utrecht?

Beste Wereldfietsers,

Ik heb mijn zinnen gezet op een nieuwe (tweedehands) trekkingfiets, in verband met nekklachten. Ik ben benieuwd naar de Idworx Easy Rohler en de Santos Travel Lite.
Ik zou ze natuurlijk dolgraag even uitproberen om te kijken of de geometrie inderdaad beter past.

Is er iemand in de buurt van Utrecht die een Idworx ER in maat M (52/53 cm) of Santos Travel Lite in die maat heeft, en die ik even mag uitproberen? Gewoon even een ritje voor de deur?

Voor een uitgebreidere test kan ik ze dan wel een dagje huren in Apeldoorn.

Groetjes,
Niki
Volgens mij kun je als je een afspraak maakt met KOK tweewielers of Horizon bike zo een proefrit maken. Dit zou bij iedere dealer van Santos en Idworx moeten kunnen.
Ik vermoed dat TS dat niet wil omdat het mogelijk verkeerde verwachtingen wekt - zij wil tenslotte een tweedehands?
Het lijkt me dan ook redelijker om gewoon een afspraak te maken met iemand op MP voor een proefritje. Overigens heeft Rein Veenendaal wel eens 2e hands idworxen die je kan proberen, dat is niet al te ver van Utrecht.
Hoi Ruud,

Travelmaster heeft het juist ingeschat 8) . Ik vind het niet eerlijk om bij een fietsenwinkel een nieuwe fiets uit te proberen, als ik niet het budget ervoor heb.

Rein Veenendaal is misschien een optie.
En verder heb ik begrepen dat je bij Bongers In Apeldoorn een fiets een (halve) dag kan huren. Weet ik meteen of het ook na een paar uur nog een goeie zit is. Op naar de Veluwe...nooit een straf :D
Onderwerp kan gesloten worden. Ik heb er inmiddels een uitgeprobeerd. En gekocht :D
En plaats je niet even een mooi fotootje;)?

Gefelici!
We horen natuurlijk allemaal graag welke fiets je gekocht hebt, en ook via welke weg/waar. Zo heeft iemand in de toekomst ook nog wat aan je vragen en antwoorden in deze post.
Gefeliciteerd met je aankoop in ieder geval