Additionally, paste this code immediately after the opening tag: REISLUSTIGE DERTIGERS GEZOCHT VOOR PROGRAMMA KRO-NCRV - Forum Wereldfietser

REISLUSTIGE DERTIGERS GEZOCHT VOOR PROGRAMMA KRO-NCRV

Voor een nieuw programma (KRO-NCRV) zijn we op zoek naar dertigers die huis en haard achterlaten en voor langere tijd op reis gaan. En die vertrekken ergens in de maanden juli, augustus of september. Ben je zo'n dertiger of ken je er een? Mail naar Floor.Wonder@kro-ncrv.nl.
Probeer eens contact op te nemen met Hera van Willick, via haar blog? Wel is ze deze week al vertrokken maar ze heeft geen einddoel, ook niet qua tijd. Oh...en ze heeft volgens mij tv ervaring. Ze heeft deelgenomen aan een survival programma.
Benieuwd naar de reportage, en gebruik de zoekmogelijkheid op dit forum voor mooie verhalen.
H gr H
Heel leuk zo'n programma over reislustige fietsers die de wereld gaan verkennen. Maar waarom alleen dertigers, is er wat mis met andere leeftijdscategorieën!

MvG,

Peter
*Peter* schreef:Heel leuk zo'n programma over reislustige fietsers die de wereld gaan verkennen. Maar waarom alleen dertigers, is er wat mis met andere leeftijdscategorieën!

MvG,

Peter
Hi Peter, we maken in dit geval een programma over dertigers. Vandaar.
Westerwolder schreef:Probeer eens contact op te nemen met Hera van Willick, via haar blog? Wel is ze deze week al vertrokken maar ze heeft geen einddoel, ook niet qua tijd. Oh...en ze heeft volgens mij tv ervaring. Ze heeft deelgenomen aan een survival programma.

Bedankt, ik heb gekeken. We zoeken iemand die nog moet vertrekken.
Nog andere tips?
Beiden draadjes gaan toch over Kelly, Eric?
In haar handtekening staat ook haar website - http://kikitjah.weebly.com/index.html