Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ferry GB-NL eind Augustus - Forum Wereldfietser

Ferry GB-NL eind Augustus

Zijn er nog andere fietsers die eind Augustus per veerboot vanaf Hull of Newcastle naar Nederland reizen en eventueel een hut willen delen? De overtochten zijn nogal prijzig en zo kan het voor beiden (3-en/4-en) een stukje goedkoper.

Na een fiets- en wandelvakantie in Engeland met vriendin en schoonouders reis ik alleen (op een tandem) terug naar Nederland. Het wordt ofwel:

Newcastle-IJmuiden op vrijdag 26/8 of zaterdag 27/8
of
Hull-Europoort op zondag 28/8 of maandag 29/8

Dit afhankelijk van de prijzen en of er medereizigers te vinden zijn.

Frank
Een paar jaar geleden kon ik telefonisch nog een gedeelde hut boeken voor Hull-Europoort. Scheelde aanzienlijk qua kosten.

Je kwam dan wel bij onbekenden die ook alleen reisden, maar misschien een optie om eens te bellen of dat mogelijk is?
Dat kan nog steeds, ook als je via internet boekt. Heb dat op de veerboot naar IJsland ook gedaan en dat is goed bevallen. Mijn medereizigers waren toen een Duitse motorrijder, een Duitse camperbestuurder en een IJslandse buschauffeur. Die laatste zoop zich 's nachts lam in de bar en sliep overdag. Geen last van gehad dus. Met de twee Duitsers heb ik nog veel gepraat over onze reisplannen op IJsland.
Naar IJsland zou ik het nog wel een keer aandurven maar ik heb niet zo veel vertrouwen in de Britten. Er zijn ook hier op het forum al een aantal negatieve ervaringen gedeeld met betrekking tot dronken, luidruchtige Britten aan boord van deze ferries. Ik wil toch wel slapen als ik de volgende dag nog 180km moet fietsen.