Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mio Cyclo 200 - Forum Wereldfietser

Mio Cyclo 200

Sinds enkele weken stoei ik met de MioCyclo 200
Is er iemand die mij op weg kan helpen waarom route's gemaakt met RouteYou in mijn Mio onder de button Tracks niet te zien komen.
Ik werk met Windows 10
De route maak ik in RouteYou en deze kan ik als GPX track uploaden naar mijn computer. Het bestand komt dan in Mijn Downloads van Deze Computer.
Het navigatie systeem sluit ik via USB aan op mijn computer.
De route knip en plak ik naar Mio_Data (D:), bij mij, Dodge, Tracks.
Tot zover gaat het goed. Haal ik de navigatie van de computer dan is de route of het bestand niet te zien onder de button Tracks. Wie weet hier iets van.
Alvast bedankt
Dag multiwgb,

ikzelf bezit een Mio Cyclo 310 en werk ook met Window10.
Er is een map Mio_System (bij mij de G) en een Mio-data (bij mij de H).
Mio-data heeft een map Dodge, die zelf twee mappen heeft : segments en tracks.
In die laatste plaats je de downloads.

Ik download eerst de track (bv van routeyou) in mijn computer.
Ik neem hiervoor "donwload in standaar gps formaat" / download voor Garmin/ de route naar mijn computer downloaden (500 trackpunten).

Daarna knippen en plakken naar de Mio-data tracks.

Bij mij lukt het toch altijd... veel succes.

MvG,

Piet
Vanuit RouteYou heb ik 6 mogelijk heden om te downloaden. Ik gebruik de optie Download in standaard GPS formaat.
Ik ga het proberen met de optie bij Garmin.
De route naar m'n computer downloaden (500 trackpunten)
Zal het resultaat hier melden.
Alvast bedankt
Nog vergeten te melden:
Plak het bestand niet op een ondermap van map tracks.
Ik meen me te herinneren dit ook nog gedaan te hebben en hetzelfde prbl had als u.

Good luck.

Piet
Bij de mio cyclo 200 van mijn eega gaat het goed als we eerst uploaden met mio share, vervolgens de cyclo aansluiten op de pc en synchroniseren met mio share
Inderdaad met de optie, Download voor Garmin, Deze route naar mijn computer downloaden (500 track points).
Vervolgens naar de Verkenner. Deze PC, Downloads, route knippen en in Deze PC, Mio_data, Dodge, Tracks plakken. Het werkt bij mij. Bedankt.
graag gedaan!
maar met de Mio Share zoals "was1951" voorstelde moet het ook gaan hoor.

proberen, zo leer je het wel; met vallen en opstaan. :lol:

Piet