Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquête: Nieuw product voor het onderhoud van uw fiets - Forum Wereldfietser

Enquête: Nieuw product voor het onderhoud van uw fiets

Hallo ik ben een student en ben bezig met mijn afstudeerproject voor de opleiding industrieel product ontwerp. Omdat ik zelf een fanatieke mountainbiker ben en het af en toe toch nog lastig vind om mijn fiets goed te onderhouden (vooral op plekken waar je lastig bij kunt) wil ik daar een nieuw product voor gaan ontwikkelen. Dit geld natuurlijk niet alleen voor mountainbikes maar ook voor racefietsen en in het algemeen een fiets.

Mijn vraag is of er meerder mensen behoeften hebben aan een product waardoor je gemakkelijk je fiets(en) kunt poetsen. Ik heb een enquête opgesteld om erachter te komen waar fietsend Nederland behoefte aan heeft.


Indien u even de tijd zou kunnen nemen om mijn enquête in te vullen helpt u mij hier ontzettend mee, en is er over een half jaar dan een nieuw product op de markt te vinden waarmee uw fiets gemakkelijker schoon gemaakt kan worden:
https://goo.gl/forms/LnanytGTr0qccg4g1

Alvast bedankt voor de reacties!
Wat heeft mijn geslacht daar mee te maken?
mannen zijn geen poetsers en behoeven derhalve wat extra aandacht bij het reinigen der rijwielen…..;-)??
Ik ben maar gestopt met het invullen na het zoveelste onderdeel dat ik verplicht in moet vullen, maar wat ik niet op mijn fiets heb zitten, zoals:

* Ketting, cassette, derailleur - Ik heb een rohloff met beltdrive
* Voor- en achtervering - Die heb ik niet
Ook ik ben maar gestopt met het invullen,

De enquête is volgensmij bedoeld voor mountenbikes en ik kon door de erg sturende verplichte vragen ook geen zinnige input geven want ook ik heb een Rohloff met belt.

Ik snap (denk ik) waarom je leeftijd en geslacht wilt weten want je moet een doelgroep hebben. Maar het is wel zo netjes om een 'hier geef ik liever geen antwoord' optie erbij te doen.

Ik heb niet verder gekeken dan de vraag over voorvorken maar volgensmij kun je beter op een ander forum kijken.