Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor Reitsma fietstocht richting Rome - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor Reitsma fietstocht richting Rome

Tijdens het voorjaar of later (2017) wil ik de Reitsma route via Verona, Ferrara, Florence en Assisi naar Rome fietsen. Geplande periode is twee maanden en meestal fiets ik zo'n 80 km/dag, slapen op campings of B & B geen probleem. Alles is te bespreken.
Vorig jaar heb ik de Groene Weg naar de Middellandse Zee gereden en toen ruim 3000 km afgelegd.
Terugweg wil ik of met de fietsbus of per vliegtuig/Soetens regelen.
Met vriendelijke groet
Sven Annegarn
nou dat lijkt me wel wat had hem al graag al eens willen fietsen maar is er nooit van gekomen.
gr marcel
Sannegarn schreef:Tijdens het voorjaar of later (2017) wil ik de Reitsma route via Verona, Ferrara, Florence en Assisi naar Rome fietsen. Geplande periode is twee maanden en meestal fiets ik zo'n 80 km/dag, slapen op campings of B & B geen probleem. Alles is te bespreken.
Vorig jaar heb ik de Groene Weg naar de Middellandse Zee gereden en toen ruim 3000 km afgelegd.
Terugweg wil ik of met de fietsbus of per vliegtuig/Soetens regelen.
Met vriendelijke groet
Sven Annegarn
Absouut een aanrader !! Ik heb het in September 2016 gedaan.
ik heb nog niets van het bovenste bericht gehoord wel jammer hoor
gr
Heyy,

Dit plan lijkt mij wel wat, maar ik heb alleen veel tijd voor een fietstour in de zomer (vakantie).

Groettt, Ludo
Beste Ludo, dat is dan heel jammer, maar dat heb je al dan niet zelf in de hand. Veel succes met jouw zoektocht.
mvg
Sven
Wat is de beoogde leeftijdscategorie voor deze reis? Zelf ben ik ook van plan om dit voorjaar (half/eind april?) richting Italië te fietsen en dan nog eventueel de oversteek naar Griekenland te maken. De Reitsma route leent zich hier prima voor volgens mij.
Hallo dexxh...
Ik las jou bericht.Ben zelf ook van plan een fietstocht te maken , met de overtseek naar Griekenland , heb je nog plannen , en zou ik jou kunnen vergezellen??
Laat mij het weten kunnen we kennis maken en verdedere informatie uitwisselen.
Hoor het graag van je..

Groetjes,
Dilphien
Roline schreef:heb je nog plannen , en zou ik jou kunnen vergezellen??
Groetjes,
Dilphien
Ha Dilphien, ik vrees dat je voor deze reisgenoot te laat bent:

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =5&t=29678

Maar misschien zijn er nog andere gegadigden!

Peter
Hey,
Heb je al iemand gevonden ? Ik vertek over een paar dagen ook naar Rome ... :-)
Laat me weten als je wil samenfietsen :-)
Ciao