Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: FollowMe tandem fietskoppeling - Forum Wereldfietser

Te koop: FollowMe tandem fietskoppeling

Te koop aangeboden: een nette en complete FollowMe tandem fietskoppeling, door ons gebruikt voor fietsvakanties met onze zoon.

Deze handige FollowMe tandem fietskoppeling wordt bevestigd aan de naaf van het achterwiel en past op bijna iedere fiets. Omdat het scharnierpunt van de Follow Me Tandem fietsaanhanger lager ligt dan bij vergelijkbare producten is de stabiliteit veel groter, wat ten gunste is van de veiligheid. Bovendien is de bagagedrager nog beschikbaar voor een kinderzitje en/of een aantal fietstassen. Daarmee is de FollowMe uitermate geschikt voor alle vormen van fietsplezier!

Met de FollowMe tandem heeft u de mogelijkheid om uw kind veilig door het verkeer voort te trekken of om ze zelf te laten fietsen. Als uw kind moe is koppelt u het fietsje aan uw eigen fiets. Op deze manier reist u sneller en raakt uw kind snel gewend aan fietsen in druk verkeer.

Ik wil er graag € 170 voor hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
uit enthousiasme reageer ik: dit systeem geeft je als ouder heel veel flexibiliteit want je kind kan zelf fietsen of inkoppelen (en dat rijdt ook prima) en (ont)koppelen gaat vlot.
voorbeelden:
Afbeelding

kinderfiets wielmaat 16 inch:
Afbeelding

kinderfiets wielmaat 20 inch:
Afbeelding

tip: als je dit in weer en wind gaat gebruiken, zorg er dan alsjeblieft voor dat het achterspatbord van de voorste fiets lang genoeg is..... (zie tweede foto)

en... je hebt een hoop bekijks :) groet! hoogframe
Deze FollowMe tandem is gereserveerd, zodra hij definitief verkocht is zal ik een update plaatsen.
De FollowMe tandem is verkocht, dus dit onderwerp mag gesloten worden.

Ik wens de nieuwe eigenaar veel veilige en plezierige kilometers!