Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mooi verslag van mtb-tocht over Incatrails in Peru - Forum Wereldfietser

Mooi verslag van mtb-tocht over Incatrails in Peru

Deze kwam ik tegen:
http://m.pinkbike.com/news/photo-epic-peru.html

Prachtige plaatjes!
Prachtig! Peru is zo ontzettend mooi, daar hebben we goede herinneringen aan!

Thanks voor het delen.
Leuk! Peru toch wel nr.1 fietsland hoor(Als je van bergen houdt).
Berger schreef:Leuk! Peru toch wel nr.1 fietsland hoor(Als je van bergen houdt).
Dat komt dan mooi uit. We gaan er deze zomer naar toe :D
Ik zou dan wel voorzichtig zijn met het fietsen door Machu Picchu zelf. Ik vermoed dat de lokalen niet blij waren toen deze fietsers door die poort etc. fietsten...
De andere paden in de Sacred Valley lijkt me minder uit te maken. Ziet er ook naar uit dat ze een aantal paden van de Salkantay-trek hebben befietst? Maar Machu Picchu en de Inca Trail zelf lijkt me toch niet de bedoeling. De 4-daagse Inca Trail is immers ieder jaar een maand dicht voor onderhoud. Als je dan ook nog er overheen gaat fietsen... :wink:
Felix Fietst schreef:Ik zou dan wel voorzichtig zijn met het fietsen door Machu Picchu zelf. Ik vermoed dat de lokalen niet blij waren toen deze fietsers door die poort etc. fietsten...
De andere paden in de Sacred Valley lijkt me minder uit te maken. Ziet er ook naar uit dat ze een aantal paden van de Salkantay-trek hebben befietst? Maar Machu Picchu en de Inca Trail zelf lijkt me toch niet de bedoeling. De 4-daagse Inca Trail is immers ieder jaar een maand dicht voor onderhoud. Als je dan ook nog er overheen gaat fietsen... :wink:
Inderdaad. Respect voor natuur en mensen lijkt me normaal. Ik hoop dat de mensen van die tocht dat hebben getoond.

Zelf gaan we niet naar Machu Picchu. Het is er vast prachtig, maar het lijkt me echt veel te druk, met hordes backpackers die die ene foto bij zonsopgang op hun bucket list hebben staan (zie ook http://news.nationalgeographic.com/news ... chu_2.html).

Wij gaan meer naar het noorden, naar de Huayhuash.