Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bagage opslag vliegveld Yangon? - Forum Wereldfietser

Bagage opslag vliegveld Yangon?

Weet iemand of het vliegveld van Yangon in Myanmar een bagage opslag heeft waar je een fietsdoos achter kan laten?
Ik weet dat er ook hotels in de buurt van het vliegveld zijn, maar ik ga liever meteen een stukje fietsen vanaf het vliegveld.
Doel is eind van het jaar een flinke ronde door Myanmar te fietsen. En daarna beloof ik ook de landeninformatie aan te vullen :)

Erik
mooie tocht Erik.
Je hebt nog geen reacties gehad, ik haal dit topic nog even naar voren.
Misschien info op de fiets en wandelbeurs?
of bij de Vakantie fietser?
Vlieg je terug van hetzelfde vliegveld Erik? Dan kan je een hotel kiezen, contact met ze opnemen en vragen of je je verpakkingsmateriaal er mag opslaan als je een reservering doet voor de terugweg - idee? :idea:
Hoi Erik,

Ben er al een aantal keer geweest, maar heb nooit geprobeerd op de luchthaven de doos achter te laten.
Ik kan me niet onmiddellijk voor de geest halen dat er zoiets was.
Moest het niet lukken, kan ik je wel het Kaung Lay Inn hotel aanraden, waar ik al een paar keer verbleef. (https://www.agoda.com/nl-nl/kaung-lay-i ... on-mm.html)
Hier heb ik ook al een keer m'n fietsdoos voor een kleine maand achter gelaten.

Geniet van je trip.
Samen met Laos is Myanmar de fietstopper in Zuidoost-Azië, wat mij betreft.
Dank voor jullie tips. Er is geen haast bij, ik ga pas eind van het jaar. Mijn voorkeur ging uit naar het vliegveld, omdat ik niet meteen hotelhouders met lastige vragen wilde confronteren, omdat ik eerst een stukje wil fietsen vanaf het vliegveld (mits het vliegtuig 's ochtends aankomt).
@koenie, ik hoop in Myanmar ook iets terug te vinden van de fijne sfeer die ik jaren geleden in Laos ervoer.

Erik
Onderstaande info van het internet gehaald.

"Luggage Storage & Lockers - A reader tells us "If you need to store your luggage you can do so at the information desk located in international arrivals Hall. For 2000kyets/1,5$ they will keep your bag for you." (January 2016)"

http://www.sleepinginairports.net/asia/yangon.htm

Arno