Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gilles Berthoud Aspin zadel zwart, in nieuwstaat - Forum Wereldfietser

Gilles Berthoud Aspin zadel zwart, in nieuwstaat

Te koop aangeboden: een zo goed als nieuw Gilles Berthoud Aspin zadel in de kleur zwart. Ik bied hem aan omdat het na een paar ritten toch niet mijn zadel blijkt te zijn. Wordt geleverd inclusief Gilles Berthoud zadelvet.

Gebruikt: ca. 3-4 ritten, totaal 150-200km. Nauwelijks sprake van 'ingereden' of afdrukken. 1x gesmeerd met Gilles Berthoud zadelvet en nog nooit opgespannen (zadel is nog keihard en moet nog 'zetten').

Het Gilles Berthoud Aspin zadel is gemaakt van dik, natuurlijk gelooid leer. Het heeft een behandeling ondergaan die men pre-softened noemt, wat betekent dat het minder lang duurt voordat het zadel is in gereden. Ook is het waterproof. De bouten die overigens Torx zijn uitgerust, zijn verzonken in het leer zodat je er geen last van hebt.

Breedte 157mm.
Lengte 278mm.
Gewicht ongeveer 500gram.
De achterkantbevestiging van het zadel is gemaakt van kunststof voor meer comfort en soliditeit.
Zadeltasbevestiging
Klick-Fix system voorbereid.
Rails zijn gemaakt van gepolijst RVS.
Met een imbus kun je het zadel opspannen.
Zadel is zeer gemakkelijk te demonteren indien onderdelen vervangen dienen te worden.

Nieuwprijs € 169,-, vraagprijs € 125,- inclusief het blikje Gilles Berthoud zadelvet.
Het zadel is verkocht dus er mag een slotje op dit onderwerp.

Ik wens de nieuwe eigenaar veel fietsplezier met het zadel!