Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hase Pino (verkocht) - Forum Wereldfietser

Hase Pino (verkocht)

Wegens plaatsgebrek te koop (van mijn ouders): Hase Pino
Afbeelding

verkocht! bedankt voor reacties!
Wow dat is wel een ouwetje :)
Is heet frame deelbaar??
Is het frame staal of alu?
jeroenj schreef:Wow dat is wel een ouwetje :)
Ik heb geen specifiek verstand of specifieke ervaring met de Pino, maar de leeftjid maakt van een fiets voor de bruikbaarheid nauwelijks uit. Alleen als de cassette/pion 6 speed of minder is is dat wel een nadelig punt.
Verder maakte men 20 jaar geleden net zulke goede fietsen als nu, soms beter want eenvoudiger.

Op de foto zie ik een fiets die blinkt als nieuw, maar ik kan natuurlijk niet zien hoe dat precies komt of dat er bepaalde onderdelen niet goed en/of versleten zijn.
De martk voor deze fietsen is natuurlijk heel klein, maar het aanbod ook. Er zullen vast mensen zijn die hebben.
Dus geduld met de verkoop, het voorjaar is nog pril.

Wat je er voor kunt vragen is ook afhankelijk van het aanbod. Hou het een tijd in de gaten.
Meer over tandems vindt je op en via www.tandemclub.nl
Leon schreef:Ik heb geen specifiek verstand of specifieke ervaring met de Pino, maar de leeftjid maakt van een fiets voor de bruikbaarheid nauwelijks uit. Alleen als de cassette/pion 6 speed of minder is is dat wel een nadelig punt.
Verder maakte men 20 jaar geleden net zulke goede fietsen als nu, soms beter want eenvoudiger.
Ik bedoelde het niet als iets negatiefs, ik rijd zelf op een 27 jaar oude trekkingfiets rond ;) Toch mooi als oude fietsen nog blijven rollen, het bewijs van kwaliteit.

Ik heb zelf eventueel interesse in deze fiets, maar dat hangt wel af van de antwoorden op mijn eerdere vragen en de prijs. Om echt te gaan touren met deze fiets is het sowieso beter om de wielen te vervangen voor sterkere.

Zitten er bevestigingspunten om bagagerekken te monteren onder de voorste zitpositie??
Ik volg hier ook mee!
Het is een heerlijke fiets!
Juut schreef: Eerst een vraag: hoeveel mag ik voor deze fiets vragen? We betaalden 1100, van eerste eigenaar, vorig jaar gekocht. Het is wel een oude fiets, maar wel relatief moeilijk te verkrijgen. Hij krijgt nog een onderhoud..
Je zult verbaasd staan over de aantallen reacties die je krijgt. Ik had ook een dergelijke Pino (Pino 1 zoals die ook wel genoemd wordt) Hij was zo verkocht.

Zit er eigenlijk wel een origineel stuur op, ziet er een beetje apart uit.
Ligger schreef: Zit er eigenlijk wel een origineel stuur op, ziet er een beetje apart uit.
Ja, ik zie nu pas dat dit een foto van na de aankoop is. Het stuur is origineel, maar de vorige eigenaars hadden het omgekeerd. Ik kon daar totaal niet mee fietsen en heb het vervolgens omgedraaid zoals op de foto's van andere Pino's.

Straks recente foto's en meer details.
Afbeelding


Het frame is niet deelbaar.

Ik heb een aan Hase Bikes gevraagd of ik er een voordrager op kon plaatsen, ze zeiden "ja, via een dealer", maar ik zie wel niet direct speciale oogjes. Nu hangt er klein tasje achter zitgedeelte. Ik hing er iets groter tasje dat net niet hinderde tijdens het fietsen. Ik hing ook eens twee kleine stuurtasjes aan de handvaten vooraan. een frametasje kan misschien ook.
verkocht, mag slotje op

Veel plezier aan de koper!
gefeliciteerd met de snelle verkoop, en ook gefeliciteerd aan de nieuwe eigenaar met deze mooie fiets :)