Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis medisch advies! - Forum Wereldfietser

Gratis medisch advies!

Hallo reisvoorbereiders,

Een klein berichtje van het intranet op m'n werk gecopieerd.

KLM Travel Clinic nu ook in Rotterdam
7 september 2005 - KLM Travel Clinic heeft op 1 september een nieuw kantoor in Rotterdam geopend. Het is de vijfde vestiging van dit onderdeel van KLM Health Services.

Bij de Travel Clinic kunnen luchtvaartpersoneel en individuele reizigers terecht voor gratis medisch advies, ongeacht de luchtvaartmaatschappij waarmee ze vliegen, de bestemming of hun reisdoel. Vaccinaties en anti-malariarecepten zijn er direct verkrijgbaar. Verder worden reisartikelen verkocht, zoals klamboes, travel kits en muggensprays.

De nieuwe vestiging bevindt zich op het bedrijventerrein Brainpark in Rotterdam, vlak bij de A20. Half oktober opent KLM Travel Clinic een zesde vestiging in het gezondheidscentrum Careport in het WTC Amsterdam. De andere Travel Clinics bevinden zich op Schiphol-Centrum, Schiphol-Oost, in Hilversum en Den Haag.

Gratis? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Temeer omdat ik een paar maanden terug nog gewoon voor een consult moest betalen, al was dit bij de Travel clinic aan de Maasboulevard in Rotterdam.

Bij de KLM Travel Clinics zijn de consults gratis maar de prijzen voor vaccinaties aan de hoge kant.
Ik ben een paar keer bij KLM in Hilversum geweest en daar wordt je zonder afspraak snel geholpen.
De Travel Clinic aan de Maasboulevard in Rotterdam is niet van KLM maar van het Havenziekenhuis, als ik het wel heb.

Peter je hebt helemaal gelijk. Ik had even over "KLM" heengelezen. Maar als je het tijdstip van mijn post bekijkt, begrijp je misschien hoe dat komt.....