Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Club NL - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Santos Club NL

Peter_K schreef:
Zal een frietboer een Facebook-club opzetten, voor liefhebbers van de betreffende frietjes?

Het zal erg moeilijk zijn dat bij een frietje voor elkaar te krijgen. Vast staat wel, dat als men het voor elkaar krijgt er veel geld mee te verdienen is. Praatjes kosten immers niets, en het extra geld wat het oplevert is echt.
Het is niet te geloven maar het bestaat wel:http://www.fritesatelieramsterdam.com en https://www.facebook.com/fritesatelieramsterdam

groet, Joop
Peter_K schreef:Zal een frietboer een Facebook-club opzetten, voor liefhebbers van de betreffende frietjes?
Karels Bio Friet is al hard op weg. Elke week loop ik langs zijn leuke karretje met dat hoge Pipo-de-Clown/Boer-zoekt-vrouw-gehalte op de Leidse markt. Tot nu toe heb ik me nog kunnen bedwingen en kocht ik alleen een overheerlijke haring aan de andere kant van de markt. Ik weet dat frieten niet zo gezond zijn, maar nu krijg ik er toch onweerstaanbaar veel trek in. :wink:

Afbeelding
Peter_K schreef:Zal een frietboer een Facebook-club opzetten, voor liefhebbers van de betreffende frietjes?

Het zal erg moeilijk zijn dat bij een frietje voor elkaar te krijgen. Vast staat wel, dat als men het voor elkaar krijgt er veel geld mee te verdienen is. Praatjes kosten immers niets, en het extra geld wat het oplevert is echt.
Degenen die nog op tijd in Rotterdam kunnen zijn kunnen hier http://www.ad.nl/rotterdam/gratis-patat ... ~a690e9da/ een gratis frietje scoren.

Voor mij is het te ver weg, maar in de buurt kan ik tegenwoordig de beste friet krijgen
Zie: http://www.destentor.nl/zwolle/swolsch- ... 2783032138
De frieten van Reitz in Maastricht op de Markt zijn ook legendarisch. Ze staan er altijd in de rij voor. (Maarikvindzenietlekkermaardatmagjenietzeggen)
En alweer nieuwe hits voor dit topic. Wat een free publicity. Ik haak af van het forum.
willem.m schreef:En alweer nieuwe hits voor dit topic. Wat een free publicity. Ik haak af van het forum.
Geen loze beloftes aub.
Patattekes? Waar? Waar? Toch wel met een flink stuk vlaai erbij? De Santossen nemen we wel op de koop toe 8)
keesswart schreef:
Peter_K schreef:Zal een frietboer een Facebook-club opzetten, voor liefhebbers van de betreffende frietjes?
Karels Bio Friet is al hard op weg. Elke week loop ik langs zijn leuke karretje met dat hoge Pipo-de-Clown/Boer-zoekt-vrouw-gehalte op de Leidse markt. Tot nu toe heb ik me nog kunnen bedwingen en kocht ik alleen een overheerlijke haring aan de andere kant van de markt. Ik weet dat frieten niet zo gezond zijn, maar nu krijg ik er toch onweerstaanbaar veel trek in. :wink:

Afbeelding
Hier een 'Friterie' in Luik op Place de l'Yser op Outremeuse, een eiland in de Maas, zoiets als de beroemde Île de la Cité met de Notre Dame erop in Parijs. Foto 2 april 2017. Friet wordt daar afgegeven in grote papieren puntzakjes. Nogal prijzig, alleen al een toefje mayonaise voor bovenop je friet kost 1 euro! Ik nam 'n klein bakje kipnuggets en een aardappelkroket, samen zes euro. De keuken van naast dat plein gelegen jeugdherberg Georges Simenon (215 bedden) kon die avond geen warme avondmaaltijden bereiden, omdat er zo weinig gasten waren.

Afbeelding
willem.m schreef:En alweer nieuwe hits voor dit topic. Wat een free publicity. Ik haak af van het forum.
Kletspraat; Tijd voor een muzikale Clup Noot, lets cheer you up :oops: https://youtu.be/_eODR36a_As
Ik vroeg me af waarom er 68 reacties over een santospraatclubje zijn en dacht laat ik de laatste pagina eens aanklikken, het moet dan toch wel interessanter dan een brei- of een knutselmetkurkclubje zijn. Maar het gaat dus over patat en kipnuggets...
Van al dat fietsen krijg je trek en in Nederland is het eten nooit ver weg. ;-)

Afbeelding
Er is ook een Santos versie van El Pollo.....
Een goede handgemaakte friet erbij zou wel smaken, denk ik! :D

Afbeelding
Hallo beste WF forum leden,

Tot mijn verbazing hoorde ik vandaag van een klant in de winkel dat hier een flinke discussie gaande is. Graag wil ik een paar zaken verduidelijken.
1. Ik heb SantosClubNL opgericht om Santos rijders en potentiële belangstellenden ervaringen met elkaar uit te laten wisselen. Hierbij zijn commerciële posts niet toegestaan. Ja, ik ben dealer en ja, ik sta graag in contact met ervaringsdeskundige om kennis met elkaar te kunnen delen.
2. Tbv van het vergroten van het aantal leden heb ik Santos gevraagd om ook de Club te promototen. Omdat Santos liever zelf het aanspreekpunt blijft voor klanten zien zij geen meerwaarde in de club en willen deze daarom ook niet ondersteunen. Hieruit blijkt ook duidelijk dat Santos geen enkel commercieel belang heeft bij de club. Ook zijn er een aantal dealers lid van de club. De ervaring leert dat ze niks posten.
3. Het WF lid die de club hier onder de aandacht heeft gebracht is voor mij een onbekende. Ik zou werkelijk niet weten welk commercieel belang de persoon zou kunnen hebben
4. Iedere post wordt door mij persoonlijk beoordeeld en zodra hier enige commercie in zit wordt hij niet geplaatst en/of verwijderd.

Overigens zag ik ook tot mijn verbazing het aantal lidmaatschap aanvragen voor de SantosClub de laatste dagen fors stijgen. Ik begrijp nu wat daarvan de oorzaak was.

Mocht iemand verdere vragen hebben over SantosClubNL dan zal ik die graag beantwoorden. Met losse opmerkingen kan ik verder weinig.
Lekkere taco ook niet mis Afbeelding
Roelpeerenboom schreef:Hallo beste WF forum leden,

Tot mijn verbazing hoorde ik vandaag van een klant in de winkel dat hier een flinke discussie gaande is. Graag wil ik een paar zaken verduidelijken.
1. Ik heb SantosClubNL opgericht om Santos rijders en potentiële belangstellenden ervaringen met elkaar uit te laten wisselen. Hierbij zijn commerciële posts niet toegestaan. Ja, ik ben dealer en ja, ik sta graag in contact met ervaringsdeskundige om kennis met elkaar te kunnen delen.
2. Tbv van het vergroten van het aantal leden heb ik Santos gevraagd om ook de Club te promototen. Omdat Santos liever zelf in het aanspreekpunt blijft voor klanten zien zij geen meerwaarde in de club. Hieruit blijkt ook duidelijk dat Santos geen enkel commercieel belang heeft bij de club.
3. Het WF lid die de club hier onder de aandacht heeft gebracht is voor mij een onbekende. Ik zou werkelijk niet weten welk commercieel belang de persoon zou kunnen hebben

Overigens zag ik ook tot mijn verbazing het aantal lidmaatschap aanvragen voor de SantosClub de laatste dagen fors stijgen. Ik begrijp nu wat daarvan de oorzaak was.

Mocht iemand verdere vragen hebben over SantosClubNL dan zal ik die graag beantwoorden. Met losse opmerkingen kan ik verder weinig.
Duidelijk verhaal.... een groeiende club dus! :D

Het is dat ik geen facebook account heb, anders was ik ook graag lid geworden!!
Afbeelding

We konden de verleiding niet weerstaan... :oops:
Frieten, ze smaakten prima. De sticker op de deur zorgde voor hoge verwachtingen... een 8,5 gehaald bij de friettest van het AD.
Afgelopen Pinksterweekend een paar natuurkampeerterreinen in Overijssel aangedaan, zo ook De Klashorst in Diffelen.
Laten ze "om de hoek" in Hardenberg nog een puntzakje patat met mayo verkopen voor maar 1 euro! Niet heel groot, maar toch... voor 1 euro!

De Santos Travelmaster 3+ bevalt trouwens nog steeds heel erg goed, ben er super tevreden over!

Afbeelding