Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw, ledenkortingen - Forum Wereldfietser

Nieuw, ledenkortingen

Leden kunnen vanaf nu kortingen krijgen bij een aantal bedrijven op vertoon van hun ledenpasje. We zijn druk bezig om deze kortingsmogelijkheden uit te breiden, maar de eerste zijn er nu. Zie: http://www.wereldfietser.nl/sites/defau ... tser_1.pdf
Twee vragen. Ten eerste, kan er niet gewoon direct worden gelinkt naar het artikel op de site?
En de tweede, waarom in het genoemde artikel weer verwijzen naar een PDF? Die informatie kan toch gelijk in het artikel worden geplaatst?

En verder, top dat er ledenkortingen zijn geregeld!
Jarno schreef:Twee vragen. Ten eerste, kan er niet gewoon direct worden gelinkt naar het artikel op de site?
En de tweede, waarom in het genoemde artikel weer verwijzen naar een PDF? Die informatie kan toch gelijk in het artikel worden geplaatst?

En verder, top dat er ledenkortingen zijn geregeld!
Jarno heeft een PB-tje ontvangen. Er wordt gekeken naar de technische mogelijkheden.
Verder zijn er al weer nieuwe kortingen op komst.
klopt het dat ik maar een paar bedrijven zie?
Volgens mij krijg je als lid ook korting bij Bike4Travel in Rotterdam. Die zie ik niet op de lijst staan. Of is dat geen officiële korting?
Marco
Marco Meijerink schreef:klopt het dat ik maar een paar bedrijven zie?
Volgens mij krijg je als lid ook korting bij Bike4Travel in Rotterdam. Die zie ik niet op de lijst staan. Of is dat geen officiële korting?
Marco
Beste Marco,

Wat er nu op staat is nog maar het begin. Bij zijn bezig met diverse andere bedrijven. We willen wel graag goede afspraken maken. We verwachten dat deze lijst zich spoedig zal uitbreiden.
Veel respect wat jullie allemaal voor de leden doen

Mario