Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 1/2 persoons tent gezocht - Forum Wereldfietser

1/2 persoons tent gezocht

Ik was vandaag bij de Kampeermarkt voor een nieuwe tent en bemerkte dat ik met mijn lengte (1:97) nauwelijks ergens in pas. Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een tent kan vinden met een minimale binnenlengte van 2:30m??? Mijn financiële situatie staat een een Hilleberg helaas niet toe :cry: dus andere opties worden zeer gewaardeerd

Heb nu een Coleman Cobra2, maar die is echt op z'n retour/einde na 6 jaar
Goedemorgen, is dan de coleman aravis 2 niet wat voor je?
Binnententlengte is 260 cm en betaalbaar.
Of mss de Robens starlight 2.
Binnententlengte van 240 en nu bij outdoorxl een showmodel voor 159 euro.
Mocht je interesse hebben in de coleman dan kun je eventueel mijn tent ook overnemen.
Deze is in totaal 9 nachten gebruikt dus nog als nieuw :wink:
Veel succes!
Vangoo banshee en dat soort tentjes: niet duur en zelfs geen probleem als je twee meter 10 bent, zeg ik met mijn 1m86. Als ik alleen reis heb ik de twee persoons bij me. Prima ding.
Ik ben 2.05 en ben redelijk tevreden met mijn Wild Country Hoolie 3.

http://www.terra-nova.co.uk/tents-and-s ... ie-3-tent/

Alleen de tentstokken kunnen beter maar dat lees ik ook bij duurdere tenten.
Ik heb al in aardig wat tenten gelegen de laatste dagen, de Spitfire van Eureka is ook al afgevallen en de Aravis van Coleman lag ik gister in en die is in tegenstelling tot de Cobra2 zelfs lager in binnenhoogte.
De Robens ken ik niet maar die ziet er wel uit alsof ie heel veel lijnen nodig heeft om te staan.
En met Wild Country ben ik echt klaar, had ze gecontacteerd ivm de Helm 1 en die gasten verstrekken compleet verkeerde informatie. Nam vandaag na het proefliggen van gister weer contact met ze op, zeggen ze dat het niet waar is dat ik er niet in pas......
De Robens starlight 2 heb ik zelf nu sinds kort en ben er echt super blij mee.
Ik ben er nu twee nachten mee op pad geweest en en beide nachten stond de tent strak met alleen maar vier haringen.
Op iedere hoek 1 en hij stond mooi strak. De binnentent is inderdaad hoger dan de aravis 2.
Ik kan er prima rechtop inzitten op mijn matje maar ik met ook maar 1,73

Gr liza
Ik dank jullie allen voor de suggesties, komend weekend ga ik naar de Bever Sport in Houten, die schijnen heel veel tenten te hebben opstaan. Zal zeker naar de Robens gaan kijken en toch ook nog maar eens naar de Aravis.
Heb nog even nagedacht en kwam tot de conclusie dat ik de tent alleen dit jaar ga gebruiken, volgend jaar word het vast en zeker een Hilleberg.

Ga voor het eerst van mn leven negen weken weg: Benjaminse fietsroutes aan elkaar knopen voor een prachtige ronde. Amsterdam, Basel, Venetië, Rome, Avignon, Beaune, Parijs, Antwerpen en weer door naar huis :D
PB verstuurt Liza :)
Hoi,

Ik heb een Vaude Power Lizard Sul 1/2 persoons in de aanbieding met footprint. Zeer weinig gebruikt (in totaal ongeveer 2 weken). De lengte van de binnentent is 230 cm. Het is een heerlijk tentje, maar ik heb meer ventilatie nodig. Daarom heb een andere tent besteld. Mocht je belangstelling hebben laat het mij dan weten.

groet,
Kiek
excuus, bedacht me dat pb in dit geval handiger is.