Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie fietst mee van Bordeaux naar Santiago de Compostella september 2017? - Forum Wereldfietser

Wie fietst mee van Bordeaux naar Santiago de Compostella september 2017?

Ik zoek medereizigers om de pelgrimsroute naar Santiago de Compostella vanaf Bordeaux te fietsen. De afstand is ca. 1000 km en ik wil dit in een rustig tempo in ca. 3-4 weken doen in de maand september. Ik denk aan gemiddeld 60 km per dag. Het idee is om deze mooie route te fietsen met tijd voor een terrasje onderweg, af en toe een rustdag en het stilstaan bij historische steden en andere interessante punten. De formule is kamperen afgewisseld met overnachten in een van de vele pelgrimrefuges onderweg. Ik ben man, 65 jaar en goed getraind. Mijn GPS wijst de hele route aan, dus geen gezoek.

Ik heb goede ervaringen met het met elkaar fietsen. Ik zoek 2 of 3 mensen die deze formule aanspreken en die met wat soepelheid en humor, vanuit het principe 'samen uit en thuis', deze tocht met elkaar willen maken. Een proefweekendje voorafgaand lijkt mij zinvol. Ik vind het leuker om met fietsers zonder elektrische ondersteuning te fietsen.
Wat een leuk bericht! Het is dat het me aan tijd ontbreekt, maar anders was ik graag met je meegegaan. Volgende fietsreis?
Veel plezier!
Groet Caroline
Hoi Mic,
Ja, wat een leuk idee zeg...en zou heel graag mee willen. Wat mij aanspreekt is een terrasje onderweg, dus genieten.
Ben bijna met pensioen maar denk erover na,
Jopi
Hoi Jopi,

Wat een leuk idee! Ik doe graag mee. Ik zou kunnen vertrekken op 5 september vanaf Nederland en moet op 27 september weer terug zijn.

Denk je dat Santiago dan gehaald zou kunnen worden? Of ik moet iets verder met de trein. Graag overleg.

Hartelijke groet,

Maria