Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht om door Zuid Amerika te gaan fietsen (Januari 2018) - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht om door Zuid Amerika te gaan fietsen (Januari 2018)

Hooi wereldfietsers!

Ik ben Marc, 29 en ik kom vanuit Girona.
Ik ga vanaf Januari 2018 in uid Amerika fietsen en ik dacht dat het zou leuk kunnen zijn als iemand me zou willen gaan voor een stukje of voor de hele reis. Ik heb een ticket naar Ushuaia geboekt en mijn plan is om tot het noorden van Colombia rustig te fietsen (misschien verder maar dat weet ik nog niet).
Als iemand me wil laat een berichtje en dan kunnen wij kijken hoe het verder gaat :)
Mvg,
Marc
Als je dat lange stuk gaat fietsen raad ik je ten zeerste aan het alleen te gaan doen. Met jou zijn er diverse andere fietsers die het ook (alleen) doen. Iedereen vertrekt in Januari vanuit Ushuaia, andere vertrekmaand is er eigenlijk niet. Je zult ze op je reis veel fietsers tegenkomen. Ik heb het 2 jaar geleden gedaan (vanuit Ushuaia naar het Noorden) Ik ben vaak vele dagen tot eenmaal zelfs een maand met dezelfde mensen opgefietst. Ga het avontuur aan en fiets alleen, je zult geen dag alleen fietsen.
Ik ben zelf ooit vanuit Colombia naar het zuiden vertrokken. Mijn ervaring is dat je in je eentje wel makkelijk contact maakt met andere mensen. Maar in de 8 maanden naar het zuiden fietsen ben ik amper andere fietsers tegen gekomen en als ik ze tegenkwam gingen ze de andere kant op.

Dus als je liever niet alleen fietst kan het toch een goed idee zijn ol een reisgenoot te zoeken.
Amboro schreef:Als je dat lange stuk gaat fietsen raad ik je ten zeerste aan het alleen te gaan doen. Met jou zijn er diverse andere fietsers die het ook (alleen) doen. Iedereen vertrekt in Januari vanuit Ushuaia, andere vertrekmaand is er eigenlijk niet. Je zult ze op je reis veel fietsers tegenkomen. Ik heb het 2 jaar geleden gedaan (vanuit Ushuaia naar het Noorden) Ik ben vaak vele dagen tot eenmaal zelfs een maand met dezelfde mensen opgefietst. Ga het avontuur aan en fiets alleen, je zult geen dag alleen fietsen.
Bedankt voor je bericht Amboro! dat is goed nieuws! Ik hoop nu alleen dat niet te koud in Ushuaia wordt!!! HAHA