Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie fietst mee? fietsreis 2018 of 2019 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wie fietst mee? fietsreis 2018 of 2019

cilia schreef:
vr 07 sep, 2018 15:30
Beste mensen,

Ik zie nu pas dat er nog veel reacties op mijn bericht zijn gevolgd.
Het is 2018 geworden en ik zat begin maart al op de fiets. Inmiddels al weer 6 weken thuis...heb 4.5 maand gefietst (alleen ;-)

En hebben Nadine, Mad, Lilian, Marcel, Noor, Yvon, Sjoukje, Frans en Rob, alle acht een berichtje van je gehad vòòr je vertrek dat je alleen ging?

cilia schreef:
vr 07 sep, 2018 15:30
Zeker voor herhaling vatbaar en dan liefst langer. Ik denk aan een half jaar tot een jaar.
Wellicht over een jaar of 2 a 3.

En kunnen we dan weer een oproepje verwachten of ga je dan weer alleen?

cilia schreef:
vr 07 sep, 2018 15:30
Tot die tijd maar tevreden zijn met kleinere tochtjes

bedankt voor jullie reacties
Cecile

Ik was gewoon even benieuwd naar hoe dat werkt hier op het forum, zo'n oproep... :roll:
cilia schreef:
vr 07 sep, 2018 15:30
[...]
Het is 2018 geworden en ik zat begin maart al op de fiets. Inmiddels al weer 6 weken thuis...heb 4.5 maand gefietst
[...]
Gaaf, leuk te lezen dat je je droom hebt weten te verwezenlijken. Waar ben je naar toe gefietst. Hoe ging het?
Ik (66) geef ook nog even een reactie, voordat ik naar ZO Azië vertrek, o.a. fietsen in Noord Thailand, Laos, Cambodja naar Saigon. Ik zie regelmatig oproepen van zeg maar 55+ers die fietsmaten zoeken voor lange afstanden. Het draait een beetje in een cirkeltje lijkt het, ik zie dezelfde namen terugkeren. Is het een idee om een 55+ fietspool te vormen, om daarmee wat gestructureerder elkaar te vinden en te kennen? Of is het toch leuker om het wat rommeliger en van het toeval afhankelijk te houden?
Het '55+fietsen' (of 60 of 65) heeft toekomst denk ik, door de vergrijzing van ook sportieve fietsers. En aan de einder, als de benen echt minder willen, gloort de fiets met EO (elektrische ondersteuning), waardoor je met 80 nog over de Pyreneeën kan.

Michel (Utrecht)
Wat een geweldig plan.
Helaas kan ik niet mee fietsen. Ik reageer toch omdat ik het leuk vind om in contact te komen met andere fietsers.
Ik heb veel fietservaring, ook langere tochten. 2017, 7 weken in NZ gefietst.
Mogelijk een keer van gedachte wisselen of een ter voorbereiding op jouw tocht een rondje fietsen.

Ik ben 57 jaar en woon in Wormveer.

Gr D.
Dank voir je reactie.
Laat masr horen wssr enbeanneer je wilt fietsen.

Gr Mad