Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bikepacking mtb maatje - Forum Wereldfietser

Bikepacking mtb maatje

Zelf al een aantal bikepacking avonturen overleefd. Alleen is maar alleen, dus zoek ik een bikepacking maatje. Wie o wie is er net zo gek op kamperen en fietsen als ik? Neem al je zooi mee op de bike en ga de wildernis in :P volledig zelf support, dus eten, drinken, tentjes, warme kleding op de bike mee. En een x aantal dagen/weken weg. singletrack paden vind ik het mooist. Ik heb nog geen plannen voor zomer 2018, maar er staan wel wat dingen op mijn lijstje oa ardennen, vogezen, luxemburg, oostenrijk, zweden, noorwegen....

heb je al plannen , maar zoek je ook gezeldschap? stuur me gerust een mailtje, ik sta voor bijna elke uitdaging klaar :D

Afbeelding
Hoi! Ik zou graag in december 2018 op een korte tocht willen gaan (1 of 2 weken). Ook ik ben op zoek naar een maatje. Heb je interesse om dan ook te gaan? Groetjes, Iris (21 jaar)
Hebben jullie zin om 18/19/20 sept door nl te rijden ?
hi irisopdefiets, ik heb je een berichtje gestuurd.

hi tiewrap, helaas, dan zit ik in de vogezen.
hi Terunky, ben je ook al lid van de Bikepacking NL groep op Facebook? Daar zit aardig wat leven in namelijk en ik zie dat je hier nog niet zoveel reacties kreeg. Daar komt wel eens spontaan een idee op namelijk.
Nog wat gereden sinds je het bericht postte? Ik deed een rondje Veluwe, een s24o Zwolle-Ommen en nog een s24o de Veluwe op. En dit jaar hoop ik ook zeker nog wel wat in eigen land te ontdekken op de MTB!