Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zelfgemaakte fietstassen - Forum Wereldfietser

Zelfgemaakte fietstassen

Hoi,

Er heeft een hele tijd een link gestaan op de beginpagina over het zelf maken van fietstassen. (te weten: http://www.backpacking.net/makegear/panniers/index.html)
Ik ben misschien van plan om het te gaan proberen voor mijn achtertassen maar mijn vraag is: wie heeft het al geprobeerd (behalve de maker van de site zelf, of course), hoe is bevallen om te maken en, belangrijker nog, hoe bevallen de fietstassen zelf?

Groet,
Maurits

hoi maurits,

heb je het ondertussen al geprobeerd ?kan jer er een foto van posten ? ik ben zelf ook van plan om er aan te beginnen.

jens

Hallo heren,

Jaren terug eens bedacht dat je van kunststof jerrycans ook mooie tassen zou kunnen maken.
Bovenkant wegsnijden, kapje van vrachtwagendoek er op, een paar haken aan de zijkant, klaar!
Haken zijn waarschijnlijk goed verkrijgbaar bij buitensport winkels.

Ik ben benieuwd naar jullie zelfbouwerij!


John.

Hoi,
Nee ik heb het nog niet geprobeerd, dus een foto plaatsen heeft niet zoveel zin.
Ik weet ook nog niet goed of ik het wel ga doen. En zelfs als ik het ga doen, wordt het waarschijnlijk niet het model van de website, maar meer een 'ortlieb roller'-achtig model.
Maar laat dat je er niet van weerhouden om het zelf te doen! Ik ben ook geïntereseerd naar de creaties van anderen :)
Groet,
Maurits