Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op zaterdag werken bij De Vakantiefietser? - Forum Wereldfietser

Op zaterdag werken bij De Vakantiefietser?

Na jaren zijn medewerkers Jurg en Esther bij ons vertrokken en we missen ze nog steeds. Daarom zijn wij op zoek naar een vakantiefietser die het leuk vindt om klanten te adviseren. Jouw persoonlijkheid vinden wij belangrijker dan jouw ervaring. Maar je moet natuurlijk wel fietsvakantie-ervaring hebben!

Afbeelding

Omschrijving

- Parttime. In ieder geval zaterdag, maar evt. kan ook een extra doordeweekse dag.
- Het is fijn als je dit naast jouw studie of huidige werk doet.
- Wij publiceren graag leuke dingen op de website en Facebook, dus je bent handig met tools als Facebook, een CMS als WordPress en een fotobewerkingstool.
- Of je kunt verhalen vertellen in woord en/of beeld en wil die graag delen met onze bezoekers en volgers.
- Affiniteit met vakantiefietsen is een must. Niet alleen met de fietsen zelf, maar ook met landkaarten, reisgidsen, kleding, fietstassen, enzovoort.
- Wij zijn niet op zoek naar een verkoper, maar naar iemand die klanten kan adviseren bij de aanschaf van een fiets en/of uitrusting.
- Eerlijk zijn en sociaal vaardig.
- Het hebben van een partner strekt dan ook tot aanbeveling. Waarom? Omdat de kans groter is op empathisch vermogen. En ja, ik zal hier wel weer een boze mail over krijgen.
- Kunnen sleutelen wordt op prijs gesteld. Een bidonhouder of kilometerteller monteren kan vaak tussendoor.
- Bij voorkeur jong. Maar ja, je bent al sneller jonger dan ik :D En toen Jurg kwam solliciteren op dezelfde omschrijving was hij 65 en toch was óók hij welkom.

Weetjes

- Altijd thee, koffie en negerzoenen.
- Voor de lunch wordt gezorgd.
- Lange fietsvakantie is geen probleem, als het maar buiten het hoogseizoen is.
- Op zaterdag een ontbijt met verse croissants.
- Wil je af en toe een zaterdag vrij, dan kan dat.
- Een keer per jaar een bedrijfsuitje naar het buitenland.
- Iedere dag kun je uitslapen (winkel is pas om 10.00 uur open).
- De Vakantiefietser ligt in een gezellige buurt vlak bij het centraal station.

Interesse?

Kom eens op zaterdagochtend langs bij het ontbijt, dan kunnen we meteen zien of je met mes en vork kan eten. En neem je cv en een paar vakantiefoto’s mee. Maar je mag natuurlijk ook een brief of mail sturen of jouw sollicitatiefilmpje op YouTube of Facebook zetten.

Eric Schuijt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Eric Schuijt schreef: Eerlijk zijn en sociaal vaardig. Het hebben van een partner strekt dan ook tot aanbeveling. Waarom? Omdat de kans groter is op empathisch vermogen.
?!?
Is dit een grap?
Eric Schuijt schreef: - Wij zijn niet op zoek naar een verkoper
Maar meer naar een community builder zo te zien.

Waarom overigens dat stukje leeftijdsdiscriminatie met gelijk daarop weer een disclaimer? Heb het dan gewoon helemaal niet over leeftijd.
Best wel slim bedacht, zo'n pre van het hebben van een partner. Leidt tot discussie (is zelfs aangekondigd), en na enkele dagen volgt een bericht dat het allemaal niet zo bedoeld is. Door alle aandacht blijft het topic bovenaan staan. Ik doe er nu zelf aan mee. Geniaal!
Leuke job en ik voldoe aan alle criteria :D
Ik vermoed dat Eric de criteria wel overwogen heeft gekozen en niet als bedoeling om daar een discussie meer uit te lokken. En ik geloof ook dat je als partnerloze fietser met een goed empatisch vermogen een prima kans maakt.
Maar met de zin is wel duidelijk wat hij zoekt.

Maar ja....wel in Amsterdam. Da’s wel een dingetje 8)
willem.m schreef:Best wel slim bedacht, zo'n pre van het hebben van een partner. Leidt tot discussie (is zelfs aangekondigd), en na enkele dagen volgt een bericht dat het allemaal niet zo bedoeld is. Door alle aandacht blijft het topic bovenaan staan. Ik doe er nu zelf aan mee. Geniaal!
Het probleem is dat hun idiote statement wel zo bedoeld is.
nicolevelo schreef: Is dit een grap?
Spijtig genoeg niet.
Marco Meijerink schreef: Ik vermoed dat Eric de criteria wel overwogen heeft gekozen en niet als bedoeling om daar een discussie meer uit te lokken.
Men kan ook weloverwogen heel domme dingen zeggen.
Marco Meijerink schreef:En ik geloof ook dat je als partnerloze fietser met een goed empatisch vermogen een prima kans maakt.
Zonder twijfel, maar waarom dan uitdrukkelijk naar het hebben van een partner verwijzen. (Zou het hebben van meer partners tegelijkertijd als nog beter worden beschouwd, want dan moet men wel erg empathisch zijn :lol: )
Marco Meijerink schreef: Maar met de zin is wel duidelijk wat hij zoekt.
Alsof het niet mogelijk is om duidelijk te maken dat men empatisch vermogen erg belangrijk vind zonder zulke uitspraak te doen. Een uitspraak die getuigt van een vergaand gebrek aan empathisch vermogen.

Renaat
Revanho schreef: Alsof het niet mogelijk is om duidelijk te maken dat men emphatisch vermogen erg belangrijk vind zonder zulke uitspraak te doen. Een uitspraak die getuigd van een vergaand gebrek aan empathisch vermogen.
Renaat
Dat klopt niet hoor, hij heeft wel empathisch vermogen, want hij heeft een partner. :D
rooss schreef:
Revanho schreef: Alsof het niet mogelijk is om duidelijk te maken dat men empatisch vermogen erg belangrijk vind zonder zulke uitspraak te doen. Een uitspraak die getuigt van een vergaand gebrek aan empathisch vermogen.
Renaat
Dat klopt niet hoor, hij heeft wel empathisch vermogen, want hij heeft een partner. :D
:lol:
Revanho schreef:
rooss schreef:
Revanho schreef: Alsof het niet mogelijk is om duidelijk te maken dat men empatisch vermogen erg belangrijk vind zonder zulke uitspraak te doen. Een uitspraak die getuigt van een vergaand gebrek aan empathisch vermogen.
Renaat
Dat klopt niet hoor, hij heeft wel empathisch vermogen, want hij heeft een partner. :D
:lol:
@Renaat
Heb je al een sollicitatiebrief geschreven? :D
Eric Schuijt schreef: Eerlijk zijn en sociaal vaardig. Het hebben van een partner strekt dan ook tot aanbeveling. Waarom? Omdat de kans groter is op empathisch vermogen.
Jeetje wat een ophef. Volgens mij staat er alleen maar dat Eric een nogal eigenwijs mannetje is met waarschijnlijk een handleiding ter dikte van het ouderwetse telefoonboek van Amsterdam. En dat je daar wèl tegen moet kunnen :D .
Anyway... Lijkt me een onwijs leuke baan. Jammer genoeg/gelukkig heb ik al een stabiele inkomstenbron waarmee ik het erg naar het zin heb.
bert sitters schreef: Heb je al een sollicitatiebrief geschreven? :D
Antwerpen - Amsterdam is me iets te ver met de fiets :wink:
En geen lange vakantie in het hoogseizoen - tja dat wordt het voor mij ook niet. Was vast een leuke afwisseling naast het onderwijs geweest.
Inge1 schreef:En geen lange vakantie in het hoogseizoen - tja dat wordt het voor mij ook niet. Was vast een leuke afwisseling naast het onderwijs geweest.
Inge, ik heb even de link van jouw blog aangeklikt.
Wat is er gebeurd met jouw Lamborghini ?
Is de framebuis zo dunwandig of heb je een zware crash meegemaakt ?

Wel mooi om te zien dat ie weer perfect gerepareerd is
Hij is met de vakantie omgevallen (met bagage) op zo een fijn kissing-gate waar geen fiets doorheen kan en is toen met de buis op een stalen buis van de kissing gate gevallen. Dus een deuk en de lak gescheurd vandaar deze operatie - deuk uithalen, paar gaatjes extra en opnieuw spuiten. De kapotte lak is de grootste oorzaak geweest van het opnieuw spuiten - wilde geen roest riskerenen houdt geen zin in halfslachtig werk. Vandaar. Nu maar hopen dat het de 1e 100-jaar :wink: niet meer nodig is.