Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle 7 januari 2018 - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle 7 januari 2018

Als je besloten hebt niet naar de nieuwjaarbijeenkomst van de Wereldfietser te gaan is er nog de mogelijkheid om deel te nemen aan het eerste rondje Zwolle in 2018. Er wordt NO wind verwacht. Dan is het misschien een idee om weer eens richting Beulaker- en Belterwiede te gaan. We vertrekken om tien uur vanaf de achterzijde van het station in Zwolle.
Hoi Frans
Omdat de kalkoen er weer af moet :oops: , en als voorbereiding op Rondje Groningen en de wintertocht lijkt het me fijn om mee te doen.
Heb eventueel ook wel een rondje door de bossen (minder tegenwind :idea: ) richting Dedemsvaart en dan volle kracht in de rug weer terug klaarstaan. (90KM)

Afbeelding

Groet Eelke
Daar komen we samen wel uit Eelke. Normaal zijn de rondjes Zwolle wat korter. Maar als alle deelnemers het een goed idee vinden kunnen we jouw suggestie volgen. Tot morgen,
Frans
Pas me graag aan bij de groep. Wind lijkt ook minder sterk dan een paar dagen geleden voorspeld. Tot straks.
En wat was het prachtig fietsweer!
Frans en ik waren de enige deelnemers, dus we waren er snel uit. 90 km is prima. Op een volgelopen fietspad langs de vecht, her en der wat nat zand en een omleiding voor een nieuwe fietstunnel na, was de route naar Dedemsvaart verder prima. Terug wellicht iets saai, maar met windkracht 5 in de rug hadden we daar niet heel veel problemen mee.
Volgend weekend rondje Groningen!