Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 januari 2018 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 januari 2018

Hallo fietsvrienden,

Een nieuw jaar voor nieuwe fietstochten en nieuwe herinneringen.
Wie fietst er zondag 14 januari 2018 mee met het rondje Groningen? De start is zoals gebruikelijk om 10 uur vanaf het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation Groningen, waarna we een rondje fietsen van zo'n 70-80 km. De weersvoorspellingen zijn goed, dus hopelijk komen die uit.
Ik hoop veel van jullie weer te zien.
Tot zondag,
Groet, Petra.
Hoi Petra,

Ik ben er komende zondag bij!

Groet,

Paul
Ik had er graag weer eens bij willen zijn. Maar kan helaas niet.
Voor jullie een mooie eerste ronde in het nieuwe jaar.
Met de allerbeste wensen voor 2018
Hoi Petra,
Wij zijn er zondag bij hoor :-)
Mijn trein komt om 10:07 aan. Ben er dan om 10:10 uur. Willen jullie zolang op mij wachten ?

Barbara Janssen
Hallo Barbara,
Goed dat je het even doorgeeft; we kunnen deze keer wel iets later vertrekken.
Groet, Petra.
Ik kom ook,

Kees
Sorry mensen, maar ik ben niet fit, hoofdpijn en wat koortsig, ik sla toch even over.

Fijne tocht gewenst!!

Paul
Hallo,
Nou, dat was een leuke tocht vandaag. Uiteindelijk waren we met zijn elven: René en Geke, Barbara, Kees en Peter, Frenk, Bert, Klaas, Eelke, Jan en ik. Ik had met het oog op de wind een tochtje uitgezet richting Appingedam, maar omdat de wind best koud was (en de beloofde zon zich helaas niet liet zien), zijn we wat eerder de hoek om geslagen en hebben we een koffiepauze gehouden bij Spoorzicht in Loppersum. De dame van de bediening was blijkbaar met haar verkeerde been uit bed gestapt, want ze vond onze groep erg groot en voor het uitserveren nam ze lekker de tijd... Afijn, de appeltaart en de soep die sommigen namen waren best lekker.
Na deze stop fietsten we grotendeels voor de wind weer terug naar de stad, via Bedum en terug langs de Zernikecampus over de fietssnelweg naar het station. Samen uit, samen thuis stonden we rond half drie weer bij het Peerd. Een heerlijke tocht van bijna 70 km :lol:.
Luitjes, bedankt en tot een volgende keer!
Groet, Petra.