Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoe lezen jullie alle berichten? - Forum Wereldfietser

Hoe lezen jullie alle berichten?

Hoi,
Ik heb altijd dit forum bezocht door op de zoekpagina een * bij auteur te tikken, dan zag je namelijk alle berichten met de meest recente bovenaan.
Maar om een of andere reden werkt dit niet meer sinds de hoster-omzwaai van een paar dagen terug.
Mijn vraag is hoe de andere super-actieven op dit forum de berichten bekijken.
Toch niet door alle verschillende forums aan te klikken hoop ik?
Groet,
Leon

Ben wel geen hele fanatieke lezer/poster, maar als je naar de homepage van de wereldfietser.nl ipv direct naar het forum gaat zie je onderaan altijd de 10 meeste recente posts staan. Als je daar regelmatig op kijkt moet je het allemaal goed bij kunnen houden zonder de zoekfunctie. Succes ermee!

kika schreef:Ben wel geen hele fanatieke lezer/poster, maar als je naar de homepage van de wereldfietser.nl ipv direct naar het forum gaat zie je onderaan altijd de 10 meeste recente posts staan. Als je daar regelmatig op kijkt moet je het allemaal goed bij kunnen houden zonder de zoekfunctie. Succes ermee!
ik had ook zo'n trucje om meer dan de laatste 10 postings in een oogopslag te zien, maar helaas gaat deze goocheltruc niet meer op sinds de laatste upgrade van het forum :(

kika schreef:.. als je naar de homepage van de wereldfietser.nl ipv direct naar het forum ..
Ja, dat wist ik wel, maar dat vind ik wel heel karige informatie, en je vindt meestal alleen ongeveer de bijdragen van de laatste dag.
Groetjes,
Leon

Hoi Leon,

Je klikt op zoeken en dan alleen een * bij auteur?
Ik krijg dan inderdaad ook geen respons...

Rechts boven op het forum kun je wel kiezen voor "berichten sinds laatste bezoek" of "onbeantwoorde berichten"
Kijk eens of je hier mee uit de voeten kunt, in de tussentijd probeer ik te achterhalen waarom dat zoeken met een wildcart niet meer lukt.

Groeten,
Ellen

Sommige veelgebruikte woorden zoals 'een' slikt ie wel als zoekterm. Gekgenoeg hebben 'de' en 'ik' weer geen effect.

Met het script topics_anywhere
op www.wereldfietser.nl/phpbb/topics_anywhere.php
kon ik een x-aantal recente postings van elk willekeurig topic in één oogopslag in mijn browser zien, maar dat is helaas niet meer mogelijk. Het zou wel handig zijn te weten hoe je nu de meest recente postings kan opvragen (en meer dan de 10 laatste van de wf hoofdpagina) zonder dat je alle forum onderdelen moet afstruinen.

admin schreef: Rechts boven op het forum kun je wel kiezen voor "berichten sinds laatste bezoek" of "onbeantwoorde berichten"
Gebruik(te) ik ook inderdaad. Werkt volgens mij ook nog steeds!

Ik heb altijd dit forum bezocht door op de zoekpagina een * bij auteur te tikken, dan zag je namelijk alle berichten met de meest recente bovenaan.
Maar om een of andere reden werkt dit niet meer sinds de hoster-omzwaai van een paar dagen terug.
Het wel of niet kunnen zoeken op * is niet een gevolg van de verhuizing, maar van de gelijktijdig doorgevoerde upgrade van de forum software.
Sommige veelgebruikte woorden zoals 'een' slikt ie wel als zoekterm. Gekgenoeg hebben 'de' en 'ik' weer geen effect.
Wellicht soms lastig voor de Nederlandse taal, maar de minimale lengte van een zoekopdracht is 3 tekens.
Het zou wel handig zijn te weten hoe je nu de meest recente postings kan opvragen (en meer dan de 10 laatste van de wf hoofdpagina) zonder dat je alle forum onderdelen moet afstruinen.
De link hiervoor is bij het nieuwe ontwerp van de site, enkele maanden terug, verloren gegaan. Ik zal eens zien of ik dit kan herstellen. De link is http://www.wereldfietser.nl/sidetab.php. Opera en Firefox gebruikers, deze link kun je in de sidebar laten openen. Ik zal op zoek gaan naar de link zodat Internet Explorer gebruikers dit links in de browser kunnen tonen.