Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 11 maart - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 11 maart

Goedemorgen!

Komende zondag is de tweede zondag van de maand en zodoende is het tijd voor een rondje Groningen.

Komende zondag verzamelen we om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks.

De route is nog onbekend maar kan ter plaatse bedacht worden.

Groet,

Paul
Te mooi weer om binnen te blijven !
Tot 10:00 uur Paul.
Wind staat zuidwest in de ochtend en zuid in de middag. Perfect om richting de bossen te gaan.
Wel even in de gaten houden dat we voor het voorspelde onweer van 16:00 allemaal weer veilig thuis zijn.

Groet

Eelke
Sorry Eelke, ik moet toch afhaken. De griep heeft me hier ingehaald en ik heb daardoor het concentratievermogen van een theelepel en benen als koekjesdeeg. Hopelijk tot de volgende keer!
Hier nog een griep patient. Ik lig al vijf dagen met koorts in bed, en dat gaat vast nog wel een aantal dagen duren. Veel plezier voor wie er wel gaan - het ziet er veelbelovend uit.
Ik moet 14uur weer in de stad zijn, maar heb wel heel veel zin in weer eens een rondje.
Ik haak dan wat eerder af. Cilia
De griep heb ik (gelukkig) al gehad en ben weer fit.
Morgen fiets ik ook mee.
Groet Annelies
Hallo,
Het wordt met het uur droger morgen, volgens Weeronline. Intrigerend.
Woensdag nog 12 mm regen voorspeld, inmiddels nog maar 0,9 mm.
Ik wil daarom wel meefietsen, het tochtje vandaag was heerlijk!
Groet, Petra.
Het wordt morgen, net als vandaag, weer mooi fietsweer. We hebben ons voor morgen echter verplicht aan een andere activiteit. Wij zijn er dus niet bij. Misschien volgende Keer dan maar. :|
Hallo,

Ik fiets vandaag ook mee.
Jan
Hallo,
Dat was weer een heerlijk rondje vandaag. Vijf aanmeldingen, nog een aanwaaier en een afvaller, dus we vertrokken tegen kwart over 10 ook met zijn vijven: Cilia, Annelies, Gert, Jan en ik.
Eerst door het Stadspark en de Onlanden via Leekstermeer en Leek door Roden naar het restaurant in Roderesch voor lekkere kopjes cappuccino (die zelfs Gert lekker vond), een beetje zure apfelstrudel, maar heerlijke cheesecake. Daarna door en langs de bossen naar Norg. Toen begon het heel even te regenen, waarop Jan zijn complete regenpak aandeed, maar tien minuten later kon alles weer uit. Slingerdeslang weer terug door de Onlanden, waar Gert koos voor een rechtstreekse route naar huis en de rest weer terugfietste en we exact om 14u om het Peerd reden. Zo kon Cilia haar voorstelling van Bach halen en vond de rest het ook wel prima. Een dikke 60 km al met al.
Groet, Petra.